CHAPTER 67 - Νέες ζωές & Νέα προβλήματα

25 4 3
                                    

«Ήρθε η ώρα να εξηγήσω τα στάδια της εκπαίδευσης

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

«Ήρθε η ώρα να εξηγήσω τα στάδια της εκπαίδευσης.» ακούγεται η φωνή της Έρι και συνεχίζει σκεπτική «Η αυλή του σπιτιού χωρίζεται σε τέσσερα διαφορετικά μέρη, τα τέσσερα στάδια της εκπαίδευσης της αύρας. Το πρώτο στάδιο είναι το "Μάθημα". Εδώ μαθαίνεις όλα όσα πρέπει σχετικά με την αύρα και την προπόνησή της. Αν δεν καταφέρεις να ολοκληρώσεις την εκπαίδευσή σου σε αυτό το στάδιο δεν μπορείς να περάσεις στο επόμενο. Το δεύτερο στάδιο ονομάζεται "Στόχος" και είναι ένα μέρος γεμάτο σκληρούς γκρίζους βράχους. Ο μαθητής θα πρέπει να μάθει πως να χειρίζεται την αύρα του αρκετά καλά, ώστε να διαλύει όποιο εμπόδιο εμφανίζεται στο δρόμο του. Το επόμενο στάδιο είναι ο "Διάλογος". Κάποιοι θα έλεγαν πως είναι ευκολότερο από τα τέσσερα, μα αυτό δεν είναι αλήθεια. Σε αυτό το ήσυχο μέρος θα πρέπει να επικοινωνήσεις βαθιά με τον εαυτό σου και να νοιώσεις ολόκληρος. Τέλος, το τέταρτο μέρος της αυλής είναι εκεί, όπου η θεωρία γίνεται πράξη. Μαχόμαστε κι εκπαιδευόμαστε στις πολεμικές τέχνες, χρησιμοποιώντας την αύρα και τις δυνάμεις μας.»

«Ρένα... Ρόκι... Τζαν...» ψιθυρίζει ο Χακάσι, ο οποίος έχει αποκοιμηθεί καθισμένος σταυροπόδι στον ιερό ναό του κήπου.

«Χακάσι, ξύπνα!» φωνάζει αυστηρά η Έρι και τον χτυπάει στο κεφάλι «Έχει περάσει μία εβδομάδα από τότε που έφτασες στο στάδιο του "Διαλόγου", αλλά δεν φαίνεται να κάνεις καμία πρόοδο!»

«Μα προσπαθώ... αλήθεια.» μουρμουρίζει απογοητευμένο το αγόρι και σηκώνεται όρθιο.

«Θα πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο. Είναι ο μόνος τρόπος...» λέει χαμηλόφωνα το κορίτσι, πλησιάζοντάς τον.

Στέκονται έξω από τον ιερό ναό ενός αρχαίου θεού. Το αγόρι έχει ακουμπήσει τα χέρια του στα χρυσά κάγκελα δίπλα από τα δύο σκαλοπάτια. Κοιτάζει το ολοπράσινο χορτάρι και τον γαλανό ουρανό. Σφίγγει τα χέρια του και σκουπίζει τα μάτια του.

«Είσαι καλά;» ρωτάει το κορίτσι που στέκεται πίσω του και τον ακουμπάει στον ώμο.

YAMIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora