CHAPTER 30 - Γιατί με σπρώχνεις;

45 6 23
                                    

«Η Άρια μου ζήτησε να φτιάξω κάτι που θα σε κατέστρεφε... Κάτι που...» λέει ο Τζαν και διστάζει να συνεχίσει.

«Κάτι που θα μου κάνει τι, Τζαν;» ρωτάει με απορία η Ρένα κι εκείνος παίρνει μία σύριγγα γεμάτη με ένα περίεργο κόκκινο και πράσινο υγρό.

«Αυτό εδώ Ρένα. Αν βάλω αυτό το υγρό στο σώμα σου... θα χάσεις οριστικά τις δυνάμεις σου!» της απαντάει απότομα ο Τζαν κρατώντας σφιχτά στα χέρια του το επικίνδυνο υγρό.

Η Ρένα τον κοιτάζει έκπληκτη. Το χέρι του Τζαν τρέμει, καθώς κοιτάζει την κοπέλα κι εκείνη το βλέπει.

«Εντυπωσιακό, Τζαν! Ούτε οι ειρηνοποιοί δεν έχουν τέτοιο όπλο στα χέρια τους!» φωνάζει ενθουσιασμένη η Ρένα μετά από λίγο ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια της.

«Χαχαχα, είμαι αρκετά έξυπνος έτσι; Κατάφερα να δημιουργήσω ένα υγρό στοιχείο, στο οποίο έχω προσθέσει μία δόση τοξικού αερίου... Ξέρεις, για την δύναμή μου... 

Τζαν Ούσιο 

Δύναμη: Μπορεί να δημιουργεί πράσινο τοξικό αέριο

Μόλις μπαίνει στο σώμα κάποιου νεκρώνει όλα εκείνα τα κύτταρα που τροφοδοτούν την δύναμη του ατόμου. Ακόμα και αν είναι απαραίτητο πρώτα να αποκτηθεί το αίμα του, δεν παύει να είναι μια σπουδαία εφεύρεση!» εξηγεί χαμογελαστός ο Τζαν χαμένος στις σκέψεις του κάνοντας κοπλιμέντα στον εαυτό του και ξαφνικά γυρίζει ξανά σοβαρός προς την Ρένα «Έι, στάσου! Δεν θα πρεπε να είσαι τόσο ενθουσιασμένη...! Ρένα...»

«Γιατί όχι; Κατάφερες κάτι σπουδαίο! Είμαι σίγουρη πως με μια τέτοια εφεύρεση θα βγάλεις ΠΟΛΛΑΑ χρήματα! Ο πατέρας σου θα ήταν περήφανος...» συνεχίζει χαμογελαστό το κορίτσι.

«Ρένα... εσύ...!» ψιθυρίζει έκπληκτος ο Τζαν κοιτάζοντάς την «Εσύ δεν άλλαξες καθόλου... έχεις ακόμα αυτό το αλλόκοτο χαμόγελο στο πρόσωπό σου...» σκέφτεται με ένα μικρό χαμόγελο στο πρόσωπό του, καθώς του έρχονται στο μυαλό παλιές αναμνήσεις:

-

«Εί-Είσαι καλά;» ρωτάει το κορίτσι και του απλώνει το χέρι της για να τον βοηθήσει να σηκωθεί «Με λένε Ρένα!»

«Εμένα Τζαν...» απαντάει το αγόρι και σηκώνεται πιάνοντας το χέρι της. Σκουπίζει πρόχειρα τη μύτη του και ακολουθεί το μυστήριο κορίτσι, που προχωράει πιο βαθιά στο δάσος.

YAMIWhere stories live. Discover now