CHAPTER 8 - Οι πρώτοι μου φίλοι

104 11 6
                                    

O Χακάσι πίστεψε στα λόγια του Γκούστο. Η Ούενο Ρένα μπορεί να είναι όντως επικίνδυνη. Για τώρα όμως θα πρέπει να επικεντρωθούν σε άλλα ζητήματα.

«Χακάσι, η Ούενο Ρένα δεν είναι το μόνο δυνατό άτομο εδώ μέσα. Όταν άλλαξα κελιά γνώρισα ανθρώπους με ισχυρές ικανότητες που σκοτώνουν τους αντιπάλους τους χωρίς δισταγμό...» εξηγεί ο Γκούστο.

«Μήπως γνώρισες ή είδες κάποιον γέρο ανάμεσα στους φυλακισμένους;» ρωτάει με αγωνία ο Χακάσι.

«Γέρο; Χμμ.. όχι, δεν είδα κανέναν ηλικιωμένο.»

«Α...soka...(κατάλαβα)...» Η απογοήτευση είναι φανερή στην έκφραση του Χακάσι «Παππού, πού είσαι;» σκέφτεται σιωπηλός.

«Χακάσι ψάχνεις κάποιον γνωστό σου;» ρωτάει ο Γκούστο κοιτάζοντας το θλιμμένο πρόσωπο του Χακάσι.

«Ναι... οι ειρηνοποιοί πήραν τον παππού μου... και σκεφτόμουν πως μπορεί να βρίσκεται εδώ...»

«Δεν φέρνουν γέρους σε αυτό το μέρος Χακάσι... Φαίνεται πως ψάχνουν για δυνατούς νέους με δυνάμεις για να-» εξηγεί ο Ρόκι και διακόπτεται από τα περίεργα βλέμματα που του ρίχνουν οι άλλοι δύο. «Τι-τι τρέχει;» ρωτάει νευρικός

«Χμμ... Σίγουρα ξέρεις πολλά...» λέει ο Χακάσι κοιτάζοντάς τον σκεπτικός.

» λέει ο Χακάσι κοιτάζοντάς τον σκεπτικός

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

«Ναι, σωστά...» συμπληρώνει και ο Γκούστο παρατηρώντας τον Ρόκι.

«Tέλος πάντων...» συνεχίζει ο Χακάσι «Γκούστο είσαι σίγουρος πως δεν υπάρχει κανένας τρόπος να βγούμε από 'δω μέσα;»

«Χακάσι το είπε και πριν! Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα... όχι όσο φοράμε αυτές τις χειροπέδες...» λέει αγανακτισμένος ο Ρόκι.

«Χμμμ... για να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι κάτι που μπορεί να δουλέψει... δώστε μου λίγο χρόνο.» τους συμβουλεύει σκεπτικός ο Γκούστο.

Ο Ρόκι είναι έτοιμος να μιλήσει, μα ξαφνικά διακόπτουν την συζήτησή τους οι δυνατές κραυγές που έρχονται από το βάθος του διαδρόμου, όπου βρίσκεται η αρένα:

YAMIOù les histoires vivent. Découvrez maintenant