Έχει περάσει λίγη ώρα από τότε που βρέθηκε ο Χακάσι, ο Ρόκι και ο Τζαν με την Ρένα και τον Όμπι. Έχει βραδιάσει και η βροχή σταμάτησε. Έθαψαν την Άρια κοντά στην μητέρα και τον πατέρα της.
Η Ρένα εξηγεί τώρα στους υπόλοιπους όλα όσα συνέβησαν και την κοιτάζουν έκπληκτοι. Το κορίτσι φαίνεται κάπως στεναχωρημένο και ο Χακάσι σηκώνεται από το γρασίδι και την πλησιάζει.
«Ρένα... Όπως και να 'χει, χαίρομαι που είσαι καλά.» λέει σοβαρός απλώνοντας τα χέρια του γύρω της.
«Χακάσι;» ψιθυρίζει έκπληκτο το κορίτσι και σφίγγει την μπλούζα του στα χέρια της ξεσπώντας σε κλάματα.
«Είμαι σίγουρος πως ήταν πολύ δύσκολο για σένα...» σκέφτεται λυπημένος και σοβαρός ο Χακάσι κοιτάζοντας το βλέμμα της «Ακόμη και αν χαμογελάς συνέχεια...»
«Ρένα...» σκέφτεται προβληματισμένος και ο Τζαν βλέποντας το κορίτσι.
«Ρένα, λυπάμαι για ό,τι έπρεπε να περάσεις.» της λέει ο Ρόκι περνώντας από δίπλα της «Μακάρι να μπορούσαμε να βοηθήσουμε με κάποιο τρόπο.»
«Είμαι εντάξει παιδιά. Σας ευχαριστώ.» λέει το κορίτσι με ένα μικρό χαμόγελο και ξαφνικά αρχίζει να προχωράει προς το χωριό αφήνοντας τον Χακάσι«Ελάτε, ας επιστρέψουμε στο χωριό για σήμερα.» λέει στους άλλους κάνοντάς τους νόημα να την ακολουθήσουν.
«Εντάξει.» απαντάει ο Χακάσι και οι υπόλοιποι γνέφουν καταφατικά ξεκινώντας για το Πόλζαν.
Μετά από λίγη ώρα φτάνουν στο χωριό και πηγαίνουν όλοι στο σπίτι της Ρένας. Κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και συζητούν για τα σχέδιά τους.
«Αύριο θα φύγουμε.» λέει ο Χακάσι κοιτάζοντας τους υπόλοιπους «Δεν υπάρχει λόγος να μείνουμε άλλο σε αυτό το χωριό. Άλλωστε δεν υπάρχουν ειρηνοποιοί εδώ γύρω και υπάρχουν περιοχές που χρειάζονται την βοήθειά μας...»
«Σωστά, θα πρέπει να συνεχίσουμε.» συμπληρώνει σκεπτικός και ο Ρόκι παρατηρώντας τον χάρτη.
«Ρένα θέλω να πάρεις μόνη σου την απόφαση...» λέει ο Χακάσι γυρίζοντας σοβαρός προς το κορίτσι.
«Ε; Για ποιο πράγμα μιλάς Χακάσι;» τον ρωτάει εκείνη με απορία.
«Αν θα συνεχίσεις μαζί μας ή αν... αποφάσισες να μείνεις στο χωριό σου... με τους δικούς σου ανθρώπους...» απαντάει το αγόρι αγχωμένο.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAMI
MaceraΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...