«Τενόρι, δεν ήρθα εδώ για να παλέψουμε. Αλλά δεν νομίζω πως ο φίλος σου ο δαίμονας έχει την καλή θέληση να με ακούσει! Άρα...» λέει ο Γκέμπερ σοβαρός και δημιουργεί στο χέρι του μία κίτρινη σφαίρα ισχυρής ενέργειας «Θα πρέπει να αντεπιτεθώ!»
Οι δύο άντρες στέκονται τώρα μερικά μέτρα μακριά ο ένας από τον άλλον. Περνάν και οι δύο την ενέργειά τους στα χέρια τους και ετοιμάζονται για επίθεση. Ανάμεσά τους βρίσκεται ο Μάτε, που κρατάει με βία στα χέρια του το πρόσωπο του Τενόρι.
«Μάτε! Φύγε από εκεί!» του φωνάζει ο Πόρο βλέποντας την ποσότητα ενέργειας που δημιουργείται μπροστά στα μάτια του.
«Ό-Όχι! Δεν μπορώ να αφήσω ένα έργο τέχνης στη μέση!» φωνάζει αγχωμένος ο Μάτε και δεν ξέρει αν αξίζει να αφήσει τον Τενόρι.
«Κύριε Άκαντα! Δεν χρειάζεται να παλέψετε! Σταματήστε!» φωνάζει ο Τενόρι προσπαθώντας να ελευθερωθεί από τα χέρια του Μάτε.
Ξαφνικά η γη κάτω από τα πόδια τους αρχίζει να τρέμει και να γκρεμίζονται οι τοίχοι γύρω τους. Ο Άκαντα αφήνει ελεύθερη την κόκκινη δαιμόνική του ενέργεια στοχεύοντας τον Γκέμπερ κι εκείνος εκτοξεύει την δική του κίτρινη ενέργεια προς τον Άκαντα.
«ΑΑΑΑΑΑ!!!» φωνάζουν και οι δύο αποφασισμένοι, καθώς απελευθερώνουν τις δυνάμεις τους. Ο Μάτε τελευταία στιγμή αποφασίζει πως η ζωή του είναι πιο σημαντική από αυτό το έργο τέχνης, για να μην είναι και το τελευταίο του. Ελέγχει το κολλώδες υγρό που υπήρχε γύρω από τον Τενόρι και το βάζει από τα δεξιά και τα αριστερά του σταυρώνοντας τα χέρια του.
«ΤΟ ΥΓΡΟ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑΑΑΑ!» είναι τα τελευταία του λόγια πριν τον καταπιούν οι ενέργειες των δύο αντρών.
«Μάτε!» φωνάζει ο Πόρο και προσπαθεί να δει τον συναίτερό μέσα στις σκόνες.
Ένα όρθιο καμένο πτώμα στέκεται τώρα στη θέση του Μάτε.
«Α-Αδύνατον...» ψιθυρίζει ο Πόρο και πέφτει στα γόνατά του «Εγώ πως θα φύγω ζωντανός από τα χέρια αυτών των θηρίων...»
«Να πας πού;»
Ο Τενόρι πρόλαβε να αποφύγει την επίθεση και στέκεται τώρα πίσω από τον Πόρο. Με μία κίνηση τον αποκεφαλίζει και κόβει κάθε κομμάτι του σώματός του απ' τον κορμό του. Ο Άκαντα και ο Γκέμπερ συνεχίζουν ήδη την μάχη τους. Ο Άκαντα πετάει με τα φτερά του προς τον Γκέμπερ, ο οποίος έχει γεμίσει με ενέργεια το σώμα του και δημιουργεί ασπίδες στις σωματικές επιθέσεις που δέχεται όσο βρίσκονται στον αέρα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAMI
MaceraΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...