CHAPTER 32 - Ντόρου και Μόρις! Οι γιγάντιοι δολοφόνοι

37 4 7
                                    

Ο Χακάσι και ο Ρόκι βρίσκονται απέναντι από τους δύο μεγαλόσωμους άντρες. Ο ένας έχει βγάλει την στολή που τον προστάτευε και έχει αποκαλύψει το τρομερό "καταραμένο" σπαθί που έχει στην κατοχή του. 

«Επιτέλους... θα πολεμήσω σοβαρά μετά από καιρό!» λέει ο Ρόκι με ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπό του και μία σκοτεινή αύρα βγαίνει από το κατάνα του: «Kilotsu Style Technique!» φωνάζει το αγόρι και η ενέργεια γίνεται εντονότερη. Τα μαλλιά του πάλλονται από τον αέρα που προκαλεί η σκοτεινή αύρα του κατάνα.

«Χμφ» κάνει ο άντρας με το σπαθί ειρωνικά και κλείνει τα μάτια του. Συγκεντρώνεται για μερικά δευτερόλεπτα και παίρνει μια βαθιά αναπνοή. Ξαφνικά πετάγονται μερικές μπλε σπίθες από το ξίφος και τότε μπλε ηλεκτρική ενέργεια άρχισε να το γεμίζει.

«Τ-Τι είναι αυτό?!» σκέφτεται σοκαρισμένος ο Ρόκι αντικρίζοντας το τεράστιο όπλο του αντιπάλου του να εκπέμπει ισχυρή μπλε ενέργεια.

«ΧΑΧΑΧΑ! Ορίστε μικρέ! Αυτή είναι η δύναμη του "Καταραμένου Σπαθιού του Κεραυνού"!» φωνάζει με ικανοποίηση ο άντρας κοιτάζοντας τον τρόμο στο πρόσωπο του Ρόκι «Και μόλις σε σκοτώσω θα πάρω και το δικό σου όπλο!»

«Εσύ... νομίζεις ότι μπορείς να χειριστείς αυτό το κατάνα;» ρωτάει θυμωμένος ο Ρόκι κοιτάζοντας το έδαφος μ' ένα σκοτεινό βλέμμα.

«Φυσικά! Θα το προσθέσω στη συλλογή μου!» απαντάει ο άντρας χαμογελώντας.

«Για δοκίμασε!» φωνάζει ο Ρόκι κι σέρνει το ένα του πόδι πίσω. Κρατάει το κατάνα στο πλάι κι ετοιμάζεται να επιτεθεί. Παίρνει κι αυτός μία ανάσα. Με μία γρήγορη κίνηση φτάνει στον αντίπαλό του κι εκείνος αντικρούει εύκολα την επίθεσή του με το μεγάλο του σπαθί. Τα δύο όπλα τρίβονται μεταξύ τους και τα πρόσωπά τους δεν απέχουν πολύ.

«Σίγουρα μιλάς πολύ για κάποιον με τόσο αδύναμη επίθεση...» του λέει γελώντας ο άντρας και φαίνεται ότι κρατάει με ευκολία την άμυνά του στο κατάνα του Ρόκι.

«Μπάσταρδε...» λέει με δυσκολία ο Ρόκι σφίγγοντας τα δόντια του. Τότε δημιουργείται μπλε ενέργεια από το σπαθί του άνδρα και το αγόρι αναγκαστικά χάνει τη στάση του και πετάγεται πίσω.

«Ρόκι!» φωνάζει ανήσυχος ο Χακάσι βλέποντας τον φίλο του να πέφτει στο έδαφος.

«Για αρχηγός δεν έχεις πολύ εμπιστοσύνη τους στρατιώτες σου...» λέει ειρωνικά το αγόρι στον Χακάσι και σηκώνεται πάλι όρθιος. Ο Χακάσι χαμογελάει και γνέφει καταφατικά. Έπειτα γυρίζει προς τον δικό του αντίπαλο. Ένας πελώριος άνδρας με μεγάλη μυϊκή δύναμη και βαριά φωνή.

YAMIOnde histórias criam vida. Descubra agora