Τα Δόντια της Εκδίκησης
Έχουν περάσει μερικές ημέρες από την ώρα που ο Χακάσι έφυγε με την Τόρια και τον Ρίου από το Φρίντομς Γουέι. Κατευθύνονται βόρεια, προς το χωριό Ζισέριο, όπου έκαναν την εμφάνισή τους οι Βασανιστές. Τώρα διασχίζουν με τα άλογά τους μία μεγάλη κοιλάδα, αποφασισμένοι να φτάσουν σύντομα στον προορισμό τους.
«Επιτέλους είμαι ελεύθερος και ταξιδεύω ξανά! Επιτέλους μπορώ να έρθω πιο κοντά στο να σας βρω...» σκέφτεται ο Χακάσι ενθουσιασμένος καβάλα στο άλογο και κοιτάζει τους άλλους δύο «Αγώνας μέχρι το Ζισέριο! Ο χαμένος θα πρέπει να αναλάβει το πλύσιμο των στολών των άλλων δύο!» φωνάζει περνώντας ανάμεσά τους με μεγάλη ταχύτητα.
Η Τόρια με τον Ρίου κοιτάζονται για λίγο προβληματισμένοι.
«Ελάτε παιδιά!» συνεχίζει να τους φωνάζει ο Χακάσι.
«Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που κάναμε κάτι τέτοιο...» λέει ο Ρίου σηκώνοντας τους ώμους του και το άλογό του ανεβάζει ταχύτητα.
«Όχι, Ρίου, στάσου! Η αποστολή μας-!» φωνάζει ενοχλημένη η Τόρια παρακολουθώντας τους άλλους δύο.
«Μη φοβάσαι! Θα πάω χαλαρά απέναντί σου!» της φωνάζει κοροϊδευτικά το αγόρι βγάζοντας την γλώσσα του.
«Ρίου... Δεν μπορείς να με προκαλείς έτσι!» φωνάζει τώρα το κορίτσι εκνευρισμένο και αρχίζει να τρέχει πίσω τους.
Τα τρία παιδιά τρέχουν με τα άλογά τους ο ένας δίπλα στον άλλον. Προσπαθούν να ξεπεράσουν τα όριά τους. Προσπαθούν να περάσουν μερικές χαρούμενες στιγμές, αγνοώντας για λίγο το μίσος που υπάρχει στον κόσμο γύρω τους. Γελούν σπρώχνοντας ο ένας τον άλλον.
Η αίσθηση του αέρα που τους χτυπάει στο πρόσωπο, τους προκαλεί ανατριχίλα. Ο ήλιος βρίσκεται πάνω από τα κεφάλια τους, φωτίζοντας τον δρόμο που ακολουθούν. Ο ουρανός είναι καταγάλανος και τα πουλιά που πετούν ψηλά φαίνεται να αποτελούν μέρος της ομορφιάς του.
ESTÁS LEYENDO
YAMI
AventuraΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...