CHAPTER 55 - Φρίντομς Γουέι! Εκεί που ξεκίνησαν όλα!

24 3 17
                                    

Ο Χακάσι βρίσκεται σε ένα σκοτεινό μέρος του εσωτερικού του κόσμου. Κοιτάζει μπερδεμένος το αγόρι που στέκεται χαμογελώντας απέναντί του. Το στόμα του φαίνεται να είναι ακόμα ραμμένο στις άκρες, αλλά μπορεί να μιλήσει.

 Το στόμα του φαίνεται να είναι ακόμα ραμμένο στις άκρες, αλλά μπορεί να μιλήσει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«Χακάσι... εσύ... Έχασες πραγματικά τις αναμνήσεις σου;» τον ρωτάει χαμογελώντας το αγόρι «Και να σκεφτείς ότι εκείνος ο μπάσταρδος κατάφερε να με διαγράψει από την μνήμη σου...»

«Ο-Ο Τζόι! Ξέρεις τον Τζόι?!» φωνάζει μπερδεμένο το αγόρι σφίγγοντας τις γροθιές του.

«Τζόι; Χακάσι... Πότε θα σταματήσεις να είσαι τόσο ευκολόπιστος... και τόσο ανόητος;» του λέει χαμογελώντας το περίεργο αγόρι.

«Σκάσε μπάσταρδε! Ούτε που ξέρω ποιος είσαι εσύ! Άρα βούλωσέ το και πες μου ποιος είσαι!» φωνάζει αγανακτησμένος ο Χακάσι.

«Χμμ... Φαίνεσαι προβληματισμένος Χακάσι. Θα σου συστηθώ, λοιπόν, για δεύτερη φορά. Εγώ είμαι... ο Γιάμι.» απαντάει το αγόρι χαμογελώντας πονηρά.

«Γ-Γιάμι; Άρα εσύ δεν είσαι εγώ;» ρωτάει μπερδεμένος ο Χακάσι και ο Γιάμι χαμογελάει.

«Οι αντιδράσεις σου είναι ίδιες με τότε... Τέλος πάντων, το σώμα σου βρίσκεται σε κακή κατάσταση. Θα το αναλάβω εγώ από εδώ και πέρα... Εσύ μπορείς να ξεκουραστείς-» λέει ο Γιάμι χαμογελώντας πονηρά και περνάει δίπλα από τον Χακάσι, ο οποίος γονατίζει ζαλισμένος.

«Νομίζεις πως θα σε αφήσω;» ψιθυρίζει το αγόρι και τον σταματάει αρπάζοντας το χέρι του.

«Νομίζεις πως μπορείς να με σταματήσεις; Βλάάάάκα!» του απαντάει ο Γιάμι κοροϊδευτικά και τον χτυπάει με το πόδι του ρίχνοντάς τον στο έδαφος.

«Εσύ ήσουν και τότε, σωστά;» ρωτάει ο Χακάσι προσπαθώντας να σηκωθεί.

«Ε;» κάνει με απορία το αγόρι και γυρίζει να τον κοιτάξει.

«Τότε στην μάχη με τον Γκεν... Ο Γιόιτσι είπε πως με είδε να χρησιμοποιώ τρομερή δύναμη. Δύναμη την οποία δεν θυμάμαι να χρησιμοποιώ και δεν το έχω ξανακάνει.» λέει  ο Χακάσι και θυμάται όσα του είχε πει ο Γιόιτσι.

YAMIWhere stories live. Discover now