CHAPTER 49 - Τρέλα vs Δύναμη

26 4 12
                                    

Η μάχη ανάμεσα στον Χακάσι και τον "Βασανιστή" Άιβαν έχει ξεκινήσει στο κέντρο του χωριού. Ο άντρας παίρνει φόρα και αρχίζει να τρέχει γρήγορα προς το αγόρι, ετοιμάζοντας τις σιδερένιες του γροθιές. Ο Χακάσι πηδάει στον αέρα για να αποφύγει, αλλά ο άντρας ξαφνικά γυρίζει προς το μέρος του και ορμάει πάνω του.

«Τι?!-» σκέφτεται έκπληκτο το αγόρι καθώς δέχεται το δυνατό χτύπημα στο στομάχι και πετιέται μακριά.

Ο Άιβαν πηδάει ξανά προς το μέρος του για επίθεση όσο βρίσκεται στον αέρα.

«ΨΟΦΑΑ!» φωνάζει υψώνοντας την σιδερένια μπάλα που έχει κάτω από τους επιδέσμους.

«Σκατά! Αν με χτυπήσει τώρα είμαι τελειωμένος!» σκέφτεται ο Χακάσι τρομοκρατημένος και χτυπάει τον άνδρα με ένα δυνατό κύμα αέρα με τα ενωμένα πόδια του. Έτσι πετιέται και ο ίδιος του προς το έδαφος και καταφέρνει να απομακρυνθεί.

«Νόμιζα πως θα με αντιμετώπιζες... Αλλά εκτός από αδύναμος είσαι και δειλός!» φωνάζει ο άντρας πέφτοντας προς το μέρος του.

«ΣΚΑΣΕΕ!» φωνάζει ο Χακάσι εκνευρισμένος σφίγγοντας τις γροθιές του και πηδάει με δύναμη προς τον Άιβαν στον αέρα.

«Πώς μπόρεσε ένα αδύναμο αγόρι να νικήσει δύο βασανιστές?!» φωνάζει και εκείνος οργισμένος και οι γροθιές τους συγκρούονται δημιουργώντας ένα μεγάλο κύμα αέρα.

«Τσκ. Σίδερο...!» σκέφτεται ενοχλημένο το αγόρι από τον πόνο στο χέρι του «Τότε τα χέρια του...!». Ο Χακάσι δεν χάνει χρόνο και με μια κίνηση καταφέρνει να αρπάξει το πόδι του αντιπάλου του.

«Το πόδι μου?!» σκέφτεται εκείνος έκπληκτος, καθώς το αγόρι αρχίζει να τον γυρίζει σβούρες με όλη του τη δύναμη.

«ΝΙΚΗΣΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΑΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ!» φωνάζει το αγόρι σφίγγοντας τα δόντια του και πετάει τον άνδρα με δύναμη στο έδαφος. Παίρνει μερικές ανάσες και κατεβαίνει κι ο ίδιος στο έδαφος χρησιμοποιώντας τον αέρα.

«Τότε θα πρέπει να είσαι αρκετά δυνατός να σκοτώσεις κι εμένα, σωστά;» λέει ο Άιβαν, καθώς σηκώνεται και βγάζει τους επιδέσμους από πάνω του ρίχνοντάς τους κάτω. Τότε αποκαλύπτονται οι δύο σιδερένιες σφαίρες που κρατάει ο άντρας και οι αλυσίδες που είναι δεμένες γύρω από τα χέρια του. Έπειτα τα μάτια του αγοριού πηγαίνουν στο χτυπημένο σώμα του άντρα. Το δέρμα του είναι σκισμένο και χτυπημένο σε πολλά σημεία.

YAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin