CHAPTER 28 - Νυχτερινό κυνήγι

42 6 12
                                    

Η Ρένα προχωράει μόνη της στο δάσος λίγο πιο έξω από το Πόλζαν. Στα δέντρα κοντά της υπάρχουν δυο φιγούρες που την ακολουθούν εδώ και ώρα. Η Ρένα το αντιλαμβάνεται και με μια κίνηση σκίζει το δέρμα της με ένα σούρικεν και το πετάει προς το μέρος τους. Δεν ακούγεται τίποτα.

«Το ξέρω ότι είστε εκεί! Εμφανιστείτε!» λέει η Ρένα χαμογελώντας και πιάνει το μαχαίρι της. «Η αδερφή μου έκανε επιτέλους την κίνησή της...»

Ξαφνικά πέφτουν από το δέντρο δύο μεγαλόσωμες αντρικές φιγούρες. Φορούν μία μεγάλη μαύρη χαρακτηριστική στολή που καλύπτει όλο τους το σώμα και το πρόσωπό τους με ένα διάφανο πλαστικό.

«Η αδερφή μου ξέρει τις αδυναμίες μου... αυτή σας έστειλε. Χμμμ... και αυτές οι στολές θα πρέπει να είναι δημιούργημα του Τζαν. Πραγματικά περίμεναν την επιστροφή μου...» συνεχίζει χαμογελώντας έτοιμη να παλέψει και χαϊδεύει το μαχαίρι της «Για να δούμε αν θα είναι αρκετές αυτές οι στολές για να σας προστατέψουν!»

Οι άνδρες κοιτάζονται μεταξύ τους και μέσα σε μια στιγμή φτάνουν δίπλα στη Ρένα. Εκείνη δεν προλαβαίνει να αντεπιτεθεί και με μια κίνηση του χεριού της πετάει τον εαυτό της μακριά. Πέφτει με την πλάτη στο κορμό ενός δέντρου και προσπαθεί να σηκωθεί.

«Τι στο καλό τρέχει με αυτούς τους δύο;» σκέφτεται έκπληκτη η Ρένα «Αυτή η ταχύτητα... και η δύναμη... Αν με είχαν χτυπήσει οι γροθιές τους θα ήμουν τελειωμένη!»

Οι άντρες προχωρούν ξανά προς το μέρος της και ο ένας αρχίζει να τρέχει σφίγγοντας την γροθιά του.

«Αλλά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο...» συνεχίζει να σκέφτεται προβληματισμένη η Ρένα «Δεν αισθάνομαι αύρα από αυτούς τους δύο... που σημαίνει πως πραγματικά δεν έχουν δυνάμεις!»

Η Ρένα τελευταία στιγμή ελέγχει το σώμα της και πηδάει πάνω στο δέντρο. Ο άντρας χτυπάει με δύναμη το κορμό του δέντρου και το σπάει στη μέση με ευκολία. Το δέντρο πέφτει στο έδαφος και η Ρένα προλαβαίνει να πηδήξει στα κλαδιά ενός άλλου.

«Οι γροθιές τους είναι αφύσικα δυνατές!» σκέφτεται η κοπέλα και μένει κρυμμένη ανάμεσα στα φύλλα του δέντρου «Πρέπει να βρω την ευκαιρία και να σκίσω αυτές τις στολές...»

YAMIWhere stories live. Discover now