CHAPTER 13 - Η επιλογή

60 7 12
                                    

«Έχει περάσει τουλάχιστον μια εβδομάδα από την ημέρα που ξύπνησα σε αυτό το μέρος. Έκανα πολλούς φίλους μέσα σε αυτό το διάστημα. Ο Γκούστο και η Ρένα βρίσκονται πάντα δίπλα μου. Δίνουμε καθημερινά δύσκολες μάχες με άγνωστους αντιπάλους. Δεν τους σκοτώνουμε. Όχι αν δεν είναι ανάγκη. Δεν θα παίξουμε το παιχνίδι τους! Ακόμη και η Ρένα έχει μάθει να συγκρατεί τον ενθουσιασμό της. Ο Ρόκι είχε αλλάξει κελί και δεν τον ξαναείδαμε από τότε, αλλά είμαι σίγουρος πως είναι ακόμα ζωντανός! Δεν είναι τύπος που τα παρατάει. Εχθές πήγε να πολεμήσει ένας φίλος του Γκούστο. Πρέπει να ήταν φίλοι πολύ καιρό. Εκείνος ποτέ δεν γύρισε από την μάχη του. Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά βλέπω τον Γκούστο τόσο σοβαρό. Συνήθως είναι πάντα τόσο ενθουσιώδης και ομιλητικός. Χμμ, τέλος πάντων, είμαι σίγουρος πως σύντομα θα βγούμε από 'δω μέσα! Παππού... ελπίζω να είσαι ασφαλής. Απλώς περίμενέ με!»

«Χακάσι μου! Τι ψιθυρίζεις μόνος σου εκεί πέρα;» ρωτάει η Ρένα και πλησιάζει σιγά σιγά το αγόρι.

«ΜΟΥΥ?!» φωνάζει τρομαγμένος ο Χακάσι και γυρίζει ντροπιασμένος προς τον τοίχο «Σ-Σου είπα να σταματήσεις να με φωνάζεις έτσι...»

«Σωστά σωστά, μου ξέφυγε Χακάσι μ-» απαντάει το κορίτσι και σταματάει γελώντας.

Ο Χακάσι ξεφυσάει και κοιτάζει τον Γκούστο που κάθεται σοβαρός στην άλλη άκρη του δωματίου. Το αγόρι φαίνεται άυπνο και στεναχωρημένο.

«Γκούστο, είσαι καλύτερα;» τον ρωτάει προβληματισμένος παρατηρώντας τους μαύρους κύκλους που έχουν σχηματιστεί κάτω από τα μάτια του.

«Ναι...» απαντάει εκείνος χαμηλόφωνα και σκύβει το κεφάλι του.

«Δεν έφαγες καθόλου σήμερα.» συνεχίζει ο Χακάσι ανήσυχος δείχνοντας το ανέγγιχτο πιάτο του αγοριού. Είναι λίγο ρύζι με κακά ψημένες πατάτες και μια φέτα ξερό ψωμί στην άκρη.

«Πρέπει να δυναμώσεις για την μάχη σου.» συμπληρώνει και η Ρένα χαμογελώντας ενθαρρυντικά.

YAMIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora