«Γιόιτσι, θα έρθει μία ημέρα μετά από πολύ καιρό, που η Γκιρόνα θα ελευθερωθεί από έναν πραγματικό επαναστάτη. Θα ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο. Θα είναι δυνατός, πολύ δυνατότερος από εσένα και την ομάδα σου. Και τότε... μόλις είναι έτοιμος, θα γυρίσει να διεκδικήσει την πόλη του!»
«Αυτά μου είπε ο Τακέσι και δεν τον ξαναείδα από τότε. Υποθέτω πως ο επαναστάτης για τον οποίο μου μίλησε τότε... είσαι εσύ Χακάσι!» λέει ο Γιόιτσι δείχνοντας τον Χακάσι και όλοι τον κοιτάζουν με έκπληξη.
«Ο παππούς μου με... προόριζε για κάτι τέτοιο... πριν ακόμα γεννηθώ;!» μονολογεί τρεμάμενος ο Χακάσι «Δεν μου είχε μιλήσει ποτέ για τίποτα από όλα αυτά!»
«Ίσως ο παππούς σου να μην ήθελε να σε μπλέξει σε όλο αυτό...» λέει ο Τενόρι προσπαθώντας να συμπαρασταθεί στον Χακάσι.
«Τότε γιατί με προπονούσε όλα αυτά τα χρόνια; Ίσως να μου είχε μιλήσει... κι εγώ να το έχω ξεχάσει... Άλλωστε, δεν θυμάμαι πολλά πράγματα από τα προηγούμενα χρόνια.» εξηγεί λυπημένος ο Χακάσι φέρνοντας στο μυαλό του το πρόσωπο του Τζόι.
«Σύμφωνα με όσα μου είπε ο Ρόκι, κάποιος έχει αφαιρέσει τις αναμνήσεις σου, σωστά;» ρωτάει ο Γιόιτσι τον Χακάσι σκεφτικός.
«Ναι... αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με σένα!» απαντάει ο Χακάσι κοιτάζοντας σοβαρός τον Γιόιτσι.
«Σωστά. Αυτό είναι δικό σου πρόβλημα.» συμφωνεί ο Γιόιτσι χαμογελώντας «Αλλά σίγουρα θα αναρωτιέστε τι είναι πραγματικά αυτό το μέρος και γιατί σας προσφέρουμε την ευκαιρία να γίνετε δυνατότεροι μέσα από τις μάχες σας...»
«Μας προσφέρετε την ευκαιρία;» ρωτάει εκνευρισμένος ο Τενόρι σφίγγοντας τα δόντια του.
«Μα φυσικά! Οι έξυπνοι θα εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία. Απλώς θα πρέπει να δουν την κατάσταση... απ' τα δικά μου μάτια.» εξηγεί ο Γιόιτσι και ανοίγει τα σκοτεινά του μάτια.
«Δεν μπορείς να επιβάλεις τις δικές σου ιδέες σε άλλους ανθρώπους!» φωνάζει ο Τενόρι και η Κάζουμι εμφανίζεται μπροστά του με μια κίνηση.
«Μίλα άλλη μία φορά και θα σου κόψω το λαρύγγι!» του ψιθυρίζει εκνευρισμένη κρατώντας ένα μαχαίρι κοντά στο λαιμό του κι εκείνος την κοιτάζει έκπληκτος.
ESTÁS LEYENDO
YAMI
AventuraΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...