Τα Δόντια της Εκδίκησης
Έχει αρχίσει να σκοτεινιάζει στο Ζισέριο. Οι δρόμοι έχουν αρχίσει να αδειάζουν από κόσμο και ειρηνοποιοί ξεκινούν τις νυχτερινές τους περιπολίες. Η Ελρόβια έχει αφήσει για λίγο την Ρένα μόνη της μέχρι να πάει να βρει τους άλλους δύο Βασανιστές.
Το κορίτσι την περιμένει σε ένα σκοτεινό και διάφορες σκέψεις περνούν από το μυαλό της.
«Μήπως πρέπει να φύγω τώρα; Είναι καλή ευκαιρία... Αλλά τα παιδιά βρίσκονται ακόμα στον Πύργο των Βασανιστών. Τσκ, δεν μπορώ να κάνω τίποτα!» σκέφτεται εκνευρισμένη με την κατάστασή τους.
Ξαφνικά, ακούει μερικές φωνές και σκύβει στον τοίχο για να κοιτάξει προσεκτικά, μήπως είναι ειρηνοποιοί. Και τότε, τον βλέπει. Το περίεργο αγόρι που γνώρισε καιρό πριν, πολλά μέτρα κάτω από την γη. Το επίμονο αγόρι που της άλλαξε την ζωή. Είναι εκεί μαζί με άλλα δύο άτομα, μα το κορίτσι μπορεί να τον ξεχωρίσει απευθείας.
«Χ-Χακάσι...!» ψιθυρίζει σοκαρισμένη κοιτάζοντάς τον με τα μεγάλα κόκκινα μάτια της.
Ξαφνικά, δάκρυα αρχίζουν να τρέχουν από τα μάτια της και βάζει το χέρι της στο στόμα για να μην ακουστεί. Η καρδιά της αρχίζει να χτυπάει πολύ γρήγορα και αισθάνεται πως θα βγει από το σώμα της. Τον ακούει να μιλάει για το Βουνό Κουρομάντζι και για το πόσο θέλει να πάει να τους σώσει. Τα δάχτυλά της τρέμουν στην σκέψη ότι μπορεί απλώς να φωνάξει το όνομά του. Να μιλήσει ξανά μαζί του. Να τον αγγίξει και αυτός να αρχίσει να της μιλάει για τα τρομερά του σχέδια να αλλάξει τον κόσμο.
«Αυτός είναι! Είναι σίγουρα αυτός!» ψιθυρίζει τώρα σοκαρισμένη παρατηρώντας κάθε λεπτομέρεια πάνω του «Ο Χακάσι είναι ζωντανός και σχεδιάζει να έρθει να μας σώσει!»
Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό της και οι ανάσες της ανεβάζουν ρυθμούς. Γίνονται γρηγορότερες, καθώς ένα ρίγος διαπερνά το σώμα της. Θυμάται την τελευταία φορά που είδε το χαμόγελό του στην Ντελούπια και πόσα έχουν συμβεί από τότε. Πόσες φορές κόντεψε να χάσει την ζωή της, αλλά επέζησε πιστεύοντας πως μία μέρα θα τον ξαναδεί
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...