CHAPTER 46 - "Δεν υπάρχει δικαιοσύνη σε αυτό το κόσμο"

20 3 8
                                    

Χάος συνεχίζει να επικρατεί στην Ντελούπια. Οι χωρικοί τρέχουν να κρυφτούν πανικόβλητοι στα σπίτια τους και οι ειρηνοποιοί σκοτώνουν όποιον βρουν χωρίς έλεος. Πυροβολούν άντρες και γυναικόπαιδα φωνάζοντάς τους πως πρέπει να πεθάνουν. Φωνάζοντάς τους πως είναι τέρατα. 

Μία μεσήλικη γυναίκα τρέχει κλαίγοντας να ξεφύγει από έναν ειρηνοποιό που την κυνηγάει. Παραπατάει από την βιασύνη της και πέφτει στο έδαφος. Κοιτάζει βιαστικά πίσω της και σηκώνεται όρθια για να συνεχίσει να τρέχει.

«Σταμάτα να τρέχεις παλιοθήλυκο! Δεν μπορείς να ξεφύγεις από εμάς! Είμαστε η δικαιοσύνη!» της φωνάζει αυστηρά ο άντρας μερικά μέτρα πίσω της.

Εκείνη συνεχίζει να τρέχει απεγνωσμένα με την ελπίδα πως κάπου θα βρει καταφύγιο. Με την ελπίδα πως κάποιος θα την σώσει. Γυρίζει στιγμιαία το κεφάλι της για να δει τι συμβαίνει γύρω της. Οι συνάνθρωποί, οι γνωστοί της σφάζονται βίαια από τσεκούρια, σπαθιά και όπλα. Το αίμα τους πετιέται στον αέρα και εκείνοι σωριάζονται νεκροί στο έδαφος.

«Γιατί; Γιατί συμβαίνει αυτό;» σκέφτεται η γυναίκα κλαίγοντας και κλείνει τα μάτια της για μια στιγμή, αφού δεν αντέχει να κοιτάζει άλλο όσα συμβαίνουν. Αισθάνεται έναν κόμπο στο λαιμό και το στομάχι της.

Ξαφνικά ακούγεται ένας πυροβολισμός και μία σφαίρα πετυχαίνει το πόδι της. Η γυναίκα πέφτει στο έδαφος και τρεις άντρες μαζεύονται γύρω της. Οι λευκές στολές τους έχουν γίνει κόκκινες από το αίμα.

«Δεν θέλω να πεθάνω... Κάποιος... Κάποιος να με βοηθήσει...» ψιθυρίζει γονατισμένη η γυναίκα με ένα χαμένο βλέμμα «Σας παρακαλώ! Μη το κάνετε! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!» φωνάζει η γυναίκα παρακαλώντας τους άντρες μπροστά της. Ένας από αυτούς την στοχεύει με το όπλο του και την κοιτάζει σοβαρός «Αυτό δεν είναι δίκαιο...» συνεχίζει η γυναίκα ανάμεσα στους λυγμούς της «Αυτό δεν είναι ειρήνη...!»

«Ναι. Σε αυτό το κόσμο... δεν υπάρχει δικαιοσύνη.» λέει ο άνδρας με το πιστόλι και ετοιμάζεται να πυροβολήσει.

Η γυναίκα σκύβει σοκαρισμένη το κεφάλι της στο έδαφος και περιμένει το θάνατό της. Αντί, όμως, για πυροβολισμό ακούγεται ο ήχος μιας λεπίδας και μερικές σταγόνες αίματος στάζουν μπροστά της. Σηκώνει το κεφάλι της και βλέπει ένα κατάνα περασμένο στον κορμό του άντρα. 

«Ναι, έχεις δίκιο. Σε αυτόν τον κόσμο...» λέει ο μυστήριος κοντός άντρας που κρατάει την λαβή του κατάνα «Δεν υπάρχει καμία δικαιοσύνη.» συνεχίζει με ένα σκοτεινό βλέμμα και το τραβάει έξω από τον ειρηνοποιό ο οποίος πέφτει νεκρός στο έδαφος. 

YAMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin