CHAPTER 38 - Είσοδος στην Ντελούπια! Το χωριό ανάμεσα στους λόφους

27 5 12
                                    

Ο Χακάσι, ο Ρόκι, η Ρένα, ο Τζαν και ο Όμπι συνεχίζουν το ταξίδι τους προς το χωριό Ντελούπια, το οποίο είναι πολιορκημένο από δυνάμεις ειρηνοποιών. Ξύπνησαν με καλή διάθεση αποφασισμένοι να φτάσουν σήμερα στον προορισμό τους. Μάζεψαν πάλι τα πράγματά τους, ετοιμάστηκαν και ξεκίνησαν. Ο ουρανός είναι καθαρός και το κλίμα ζεστό. Μετά από μερικές ώρες περπατήματος χωρίς σκιά, κάποιοι έχουν αρχίσει να παραπονιούνται.

«Πόσο έχουμε ακόμα μέχρι να φτάσουμε;» ρωτάει ο Χακάσι κουρασμένος κάτω από τον καυτό ήλιο κρατώντας ένα ξύλο για στήριγμα.

«Όχι πολύ.» απαντάει ο Τζαν παρατηρώντας προσεκτικά τον χάρτη «Χμμ, για να είμαι ακριβής η Ντελούπια βρίσκεται... πίσω από αυτόν τον λόφο!» φωνάζει και δείχνει με το χέρι του τον λόφο μπροστά τους.

«Αλήθεια?!» φωνάζει ενθουσιασμένος τώρα ο Χακάσι παρατώντας το ξύλο του και αρχίζει να τρέχει προς την αρχή του λόφου.

«Χμμ... σίγουρα υπάρχουν πολλοί λόφοι εδώ γύρω...» λέει ο Ρόκι παρατηρώντας τις καμπύλες του εδάφους γύρω τους. 

«Ναι, το χωριό μας έχει φτιαχτεί για να προστατεύει αυτούς τους λόφους.» λέει ο Όμπι που εμφανίζεται πίσω του.

«Ό-Όμπι?! Τι εννοείς;» ρωτάει ο Ρόκι κάπως έκπληκτος που τον βλέπει εκεί.

«Οι πρόγονοί μας είπαν πως έχτισαν εδώ τα σπίτια τους για να ζήσουν κοντά σε αυτούς τους λόφους. Είπαν επίσης, στους ανθρώπους του χωριού πως πρέπει να ζήσουν εδώ μέχρι να δουν ξανά τους λόφους να κινούνται. Να ξαναπαίρνουν ζωή.» εξηγεί το αγόρι κοιτάζοντας τους υπόλοιπους στα μάτια κι εκείνοι τον κοιτάζουν έκπληκτοι.

«Να ξαναπαίρνουν ζωή...;» ρωτάει σκεπτική η Ρένα σκύβοντας το κεφάλι της προς το έδαφος.

«Λοιπόν, μπορεί να είναι μόνο ένας μύθος, σωστά;» συνεχίζει ο Όμπι και αρχίζει να προχωράει προς τον Χακάσι ο οποίος τους κάνει νόημα ενθουσιασμένος από την κορυφή του λόφου.

«Παιδιά! Ελάτε! Βλέπω την Ντελούπια!» τους φωνάζει χαμογελώντας.

Είναι ένα μεγάλο χωριό μέσα σε μια πράσινη πεδιάδα ανάμεσα στους κιτρινόχρωμους λόφους. Έχει αρκετά σπίτια, αλλά όχι πολύ ψηλά κτήρια. Στην άκρη τους χωριού φαίνεται ένας λευκός πύργος, ο οποίος αποτελεί την βάση των ειρηνοποιών.

«Χακάσι! Περίμενε!» του φωνάζει ο Ρόκι και μετά από λίγο συγκεντρώνονται όλοι μαζί.

YAMIOù les histoires vivent. Découvrez maintenant