Ο Ρόκι με τον Τενόρι, τον Άκαντα και τον Γκέμπερ προχωρούν προσεκτικά από διάδρομο σε διάδρομο ψάχνοντας για τους υπόλοιπους. Έχει περάσει λίγη ώρα από τότε που τους βρήκε ο Ρόκι στις κουζίνες και δεν ξέρει για πόσο ακόμα μπορούν να συνεχίσουν έτσι.
«Ακούστε με προσεκτικά.» λέει ο Ρόκι σταματώντας και κοιτάζοντάς τους «Αν δεν βρούμε τους άλλους μέσα σε δέκα λεπτά θα πρέπει να σας οδηγήσω στην έξοδο!»
«Εεε, Ρόκι-» λέει ο Τενόρι δείχνοντάς τον κάπως τρομαγμένος.
«Όχι Τενόρι! Δεν καταλαβαίνεις! Είναι πολύ ριψοκίνδυνο!»
«Ρ-Ρόκι-» προσπαθεί να μιλήσει ταραγμένος και ο Γκέμπερ κάνοντάς του νόημα να κάνει ησυχία, μα ο Ρόκι συνεχίζει.
«Παιδιά! Δεν καταλαβαίνετε! Θα είναι εδώ από στιγμή σε στιγμή! Και αν μας βρεί η -» φωνάζει ο Ρόκι νευριασμένος στις αντιρρήσεις που νομίζει πως του φέρνουν οι άλλοι.
«Κοίτα πίσω σου επιτέλους μικρέ!» του φωνάζει ο Άκαντα αγανακτησμένος και ένα κορίτσι εμφανίζεται πίσω από τον Ρόκι.
«Ποια να είναι εδώ από στιγμή σε στιγμή, Ρόκι;» τον ρωτάει το κορίτσι χαμογελώντας πονηρά.
«Κάζουμι!» λέει ο Ρόκι έκπληκτος βλέποντας το κορίτσι δίπλα του «Κακό αυτό... Η Κάζουμι μας βρήκε ήδη!» σκέφτεται προβληματισμένος.
«Τι συμβαίνει εδώ Ρόκι;» ρωτάει η Κάζουμι με την ψιλή φωνή της και παρατηρεί πως ο αδερφός της κάνει ένα βήμα πίσω «Μην φοβάσαι Ρόκι, δεν θα σε αγγίξω.» συνεχίζει χαμογελώντας ειρωνικά.
«Τι τρομακτική αύρα!?» σκέφτεται έκπληκτος ο Τενόρι κοιτάζοντας το κορίτσι.
«Φυσικά και όχι Κάζουμι. Είμαι ο μεγάλος σου αδερφός.» λέει ο Ρόκι ήρεμος και σταυρώνει τα χέρια του.
«Ένας άχρηστος μεγάλος αδερφός...» λέει το κορίτσι και χαμογελάει κοιτάζοντας το βλέμμα του. Προσπαθεί να διαγράψει αυτή την ήρεμη έκφραση απ' το πρόσωπο του αδερφού της.
«Τι στο καλό τρέχει μεταξύ τους;» σκέφτονται έκπληκτοι οι άλλοι τρεις.
«Είσαι πραγματικά αστείος... Προσπαθείς να το παίξεις ο καλός μεγάλος μου αδερφός μα... είσαι τόσο αδύναμος...» λέει το κορίτσι και ξεσπάει σε γέλια δείχνοντάς τον υποτιμητικά «Δεν μπόρεσες να περάσεις ούτε την δοκιμασία τον φυλακών!»
Ο Τενόρι πάει να μιλήσει μα ο Ρόκι τον κοιτάζει με την άκρη του ματιού του και τον διακόπτει.
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...