CHAPTER 35 - Ρένα vs Άρια, Μέρος 2ο! Η μάχη στη βροχή

42 5 27
                                    

Η Ρένα στέκεται με δυο μαχαίρια να στάζουν αίμα στο πάτωμα. Έχει κόψει τα χέρια όλων των αντρών και ετοιμάζεται να επιτεθεί στην αδερφή της κοιτάζοντας με αποφασιστικότητα στο σκοτάδι μπροστά της.

«Μπορείς να εμφανιστείς τώρα... Άρια.» λέει η Ρένα σοβαρή και σφίγγει το μαχαίρι της.

«Χαχαχα, όπως θα περίμενε κανείς από σένα Ρένα-» λέει γελώντας η Άρια και εμφανίζεται από το σκοτάδι, μα ξαφνικά της κόβεται το γέλιο. Η αδερφή της τρέχει προς το μέρος της με το μαχαίρι ανάποδα κρατημένο και επιτίθεται στοχεύοντας τον λαιμό της. Η Άρια προλαβαίνει να το αποφύγει κάνοντας ένα γρήγορο βήμα δεξιά, μα η Ρένα την ακούμπησε λίγο με το μαχαίρι σκίζοντάς της το δέρμα. 

«Δεν ήρθα εδώ για να μιλήσουμε.» λέει ψυχρά το κορίτσι και η αδερφή της την κοιτάζει έκπληκτη καλύπτοντας την πληγή στο λαιμό της και τα αίματα που στάζουν στο πάτωμα.

«Ήλπιζα πως θα με παρακαλούσες να σε συγχωρήσω που σκότωσες την μητέρα... αλλά απ' ότι φαίνεται δεν έχεις καθόλου σεβασμό μέσα σου!» φωνάζει η Άρια εκνευρισμένη βγάζοντας ένα μαχαίρι από την μπότα της και επιτίθεται στη Ρένα.

«ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!» φωνάζει η Ρένα το ίδιο θυμωμένη και με μια κίνηση πιάνει το χέρι της αδερφής της και την πετάει με δύναμη πάνω σε ένα ξύλινο τραπέζι λίγα βήματα μακριά τους «Εσύ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

«ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!» φωνάζει η Ρένα το ίδιο θυμωμένη και με μια κίνηση πιάνει το χέρι της αδερφής της και την πετάει με δύναμη πάνω σε ένα ξύλινο τραπέζι λίγα βήματα μακριά τους «Εσύ... μπορούσες να είχες σώσει την μαμά με την δύναμή σου!»

«Ρένα...» λέει με δυσκολία το κορίτσι προσπαθώντας να σηκωθεί από το διαλυμένο τραπέζι «Εσύ υπονοείς πως επίτηδες άφησα την μητέρα μας να πεθάνει;»

Η Ρένα κάνει ένα καταφατικό νεύμα κοιτάζοντας με απέχθεια την αδερφή της.

«Τι κι αν το έκανα;» συνεχίζει με ένα διαβολικό χαμόγελο η Άρια «Έτσι κι αλλιώς θα πεθάνεις κι εσύ σήμερα!»

«Ίσως όλον αυτό το καιρό να πιστεύαμε σε λάθος ανθρώπους... Ίσως η Ρένα...!» σκέφτεται σοκαρισμένος ένας άντρας που προσποιείται τον αναίσθητο ξαπλωμένος στο πάτωμα, ακούγοντας τα λόγια του κοριτσιού για την μητέρα τους.

YAMIWhere stories live. Discover now