Ο Χακάσι ζει εδώ και καιρό με τον παππού του, τον Τακέσι. Οι γονείς του εκτελέστηκαν από τους ειρηνοποιούς, αφού θεωρήθηκαν υπεύθυνοι για όσα έκανε ο Χίρο. Ο παππούς του τον βοηθάει να μάθει πως να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του όλα αυτά τα χρόνια.
Πρόκειται για έναν σκληραγωγημένο άνθρωπο, μεγάλο σε ηλικία. Έχει αφήσει τα γκρίζα του γένια να μεγαλώσουν, όπως και τα μαλλιά του, τα οποία έχει δεμένα.
Τώρα βρίσκονται σε έναν μεγάλο χώρο του σπιτιού, όπου ο Χακάσι μπορεί να χρησιμοποιεί ελεύθερα τις δυνάμεις του. Έχουν διαμορφώσει τον χώρο έτσι, ώστε να είναι ιδανικός για τον σκοπό του. Έχουν τοποθετήσει, δηλαδή, ξύλινους στόχους και εμπόδια για να μπορεί να εξασκείται ο Χακάσι.
Το αγόρι τρέχει προς το παππού του και με μια κίνηση στ' αριστερά αποφεύγει το κούτσουρο που του πετάει εκείνος. Έπειτα συνεχίζει να τρέχει και μόλις τον φτάνει εκείνος σηκώνει ένα σανίδι.
«Εσύ είσαι ακόμα...» ψιθυρίζει ο μυώδης γέρος και γυρίζει το σανίδι προς τον Χακάσι «ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΣ!» του φωνάζει χαμογελώντας και τον κοπανάει στο μάγουλο με το ξύλο στέλνοντάς τον στο τοίχο.
Λίγη ώρα μετά ο Χακάσι σηκώνεται με ένα φουσκωμένο μάγουλο και προσπαθεί να επιστρέψει στη προπόνηση.
«Τι έχεις πάθει σήμερα; Πρέπει να συγκεντρωθείς!» φωνάζει ο Τακέσι στον εγγονό του και του δίνει ένα μπουκάλι νερό.
«Παππού... πότε θα φύγουμε από εδώ;» ρωτάει ο Χακάσι ανυπόμονος όπως πάντα τον παππού του.
«Στο έχω ξαναπεί! Θα πρέπει να είσαι αρκετά δυνατός, ώστε να επιβιώσεις έξω από αυτήν την πόλη!» του απαντάει αυστηρά ο γέρος και του γυρίζει την πλάτη.
«Μα είμαι και στο έχω αποδείξει!» φωνάζει ο Χακάσι και υψώνει τα χέρια του. Δυνατός αέρας γεμίζει το δωμάτιο. Οι ξύλινοι στόχοι γύρω τους κόβονται στη μέση και ο χώρος γίνεται άνω κάτω.
Είναι ωραίο το συναίσθημα της ελευθερίας, όσο χαοτικό κι αν καταλήγει.
«Χμμμ.... Ίσως σε εκατό χρόνια να είσαι έτοιμος!» λέει ο Τακέσι και γελάει ειρωνικά.
Ξαφνικά ο άντρας στέκεται σοβαρός και κλείνει τα μάτια του.
«Ο καιρός... αλλάζει!» μονολογεί ο Τακέσι σφίγγοντας τις γροθιές του και γυρίζει προς τα παράθυρα.
Ο ήχος των τζαμιών που έσπασαν ταράζει και τους δύο. Έχουν ήδη περικυκλωθεί από 10 ειρηνοποιούς κατασκόπους.
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...