Ντελούπια. Το χωριό ανάμεσα στους λόφους. Γνωστό για το καλό κρασί του και τους μύθους του. Ο πιο γνωστός από αυτούς είναι η ιστορία των λόφων. Λένε πως οι πρόγονοι της Ντελούπια ήθελαν να προστατεύσουν αυτούς τους λόφους μέχρι την στιγμή που θα μπορούσαν να κινηθούν ξανά. Μόλις, λοιπόν, οι λόφοι ξυπνήσουν θα μπορέσουν να προστατέψουν ξανά τους χωρικούς, όπως έκαναν κάποτε.
«Μα πως γίνεται να ζωντανέψουν οι λόφοι πατέρα;» ρωτάει το μικρό κορίτσι κοιτάζοντας έκπληκτη τον πατέρα, καθώς της μιλάει για την ιστορία του χωριού τους.
«Αυτό... δεν το ξέρω μικρή. Αλλά, πλέον δεν υπάρχει τίποτα για εμάς σε αυτό το τόπο. Η Ντελούπια έχει καταστραφεί...» απαντάει απογοητευμένος κοιτάζοντας το χωριό πάνω από έναν λόφο. Εκεί έχουν μαζευτεί κι άλλοι χωρικοί αποφασισμένοι να φύγουν σε κάποιο άλλο μέρος για μια νέα αρχή.
«Μα εμείς πρέπει να προστατέψουμε τους λόφους, σωστά; Όπως, μας συμβούλεψαν οι παλαιότεροι!» φωνάζει το κορίτσι σφίγγοντας τις γροθιές του.
«Ζέκρι... Τι ιστορίες κάθεσαι και λες στην μικρή;» ρωτάει γελώντας κοροϊδευτικά ένας φίλος του που προχωράει προς το μέρος τους.
«Είναι η ιστορία που ξέρουμε. Η ιστορία που μας έμαθαν οι παππούδες μας και οι παππούδες τους σε εκείνους.» εξηγεί ο άντρας σοβαρός και γυρίζει προς την κόρη του «Άκου μικρή... Πολύ πριν εμφανιστούν οι ειρηνοποιοί σε αυτό το μέρος και στον κόσμο γενικότερα, η ζωή ήταν ευκολότερη και μπορούσες να ζήσεις και να ταξιδέψεις ελεύθερος.»
«Μπορούσες να ζήσεις ελεύθερος?!» ρωτάει έκπληκτο το κορίτσι διακόπτοντας τον άντρα.
«Ακριβώς...» απαντάει εκείνος χαμογελώντας και συνεχίζει «Εκείνα τα χρόνια ένας νεαρός άντρας με το όνομα Μαρσέλ Μπέικα πήρε την απόφαση να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο. Την μέρα που πήρε εκείνη την απόφαση ήταν και η μέρα που ξεκίνησε η ιστορία των προγόνων μας.»
«Είσαι τόσο ενθουσιώδης όταν λες αυτές τις ιστορίες...» τον διακόπτει ο φίλος του κοιτάζοντάς τον περιπαικτικά και γυρίζει αυτός προς το κορίτσι «Βλέπεις ο Μαρσέλ Μπέικα ήταν αισιόδοξος άνθρωπος. Ξεκίνησε τα ταξίδια του με σκοπό να ανακαλύψει τόπους και φαινόμενα για τα οποία δεν είχε ξανακούσει. Συνάντησε πολλούς ανθρώπους και τρομερά τέρατα, αλλά τίποτα δεν τον εμπόδισε να συνεχίσει τον δρόμο του.»
«Κάποτε, σε ένα από τα ταξίδια του» τον διακόπτει ο πατέρας του κοριτσιού και συνεχίζει αυτός την ιστορία «γνώρισε έναν τρελό γέρο, ο οποίος του μίλησε για ένα κοπάδι λόφων που μπορούσαν να μετακινηθούν. "Ένα κοπάδι λόφων?!" αποκρίθηκε έκπληκτος ο Μαρσέλ Μπέικα και ενθουσιασμένος ξεκίνησε την αναζήτησή του για αυτό το φοβερό μυστήριο των λόφων.»
YOU ARE READING
YAMI
AdventureΟ δεκαεξάχρονος Χακάσι Κόγιαμα ζει μια ζώη μέσα στην πόλη του κρύβοντας τις δυνάμεις του. Κανένας δεν επιτρέπεται να τις χρησιμοποιεί, καθώς θα υπάρξουν σημαντικές συνέπειες εάν πιαστεί. Όλη του τη ζώη ονειρεύεται την στιγμή που θα δραπετεύσει απ' τ...