CHAPTER 15 - Δύο εναντίον δύο! Ο επόμενος πίνακας

68 6 15
                                    

10 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ

Ο Άκαντα σφίγγει τις γροθιές του και η δαιμονική του αύρα παραμορφώνει το σώμα του. Τα νύχια του μεγαλώνουν και τα μάτια του λάμπουν πιο κόκκινα από συνήθως. Τα κόκαλα στην πλάτη του βγαίνουν βίαια προς τα έξω, μέχρι που εμφανίζονται δύο μεγάλα λεύκα φτερά.

«Ένας δαίμονας!» φωνάζει ενθουσιασμένος ο τύπος με το τσιγάρο. «Νόμιζα πως είχαν πεθάνει όλοι! Είναι η τυχερή μας μέρα Μάτε!»

«Σωστά σωστά Πόρο! Ξέρεις πόσο ακριβά είναι τα φτερά τους!» απαντάει χαμογελώντας πονηρά ο τύπος με το κολλώδες υγρό.

«Όσο είναι και τα μάτια τους...» απαντάει ο Πόρο σοβαρός και σβήνει το τσιγάρο του πετώντας το στο έδαφος.

«Δαίμονες. Άνθρωποι που μπορούν να μεταμορφωθούν σε δαιμονικές μορφές, με απεριόριστη δύναμη και ενέργεια. Η δύναμη τους είναι κληρονομική και παλαιότερα είχαν σχηματίσει ολόκληρους οικισμούς σε μέρη που μόνο οι ίδιοι μπορούσαν να φτάσουν για να προστατέψουν το είδος τους.» σκέφτεται ο Τενόρι καθώς κοιτάζει για πρώτη φορά την δαιμονική μορφή του Άκαντα. «Η αλήθεια είναι πως κι εγώ νόμιζα πως τους είχαν σκοτώσει όλους οι ειρηνοποιοί μέχρι που είδα τον κ. Άκαντα.»

«Μικρέ, μπορείς να προχωρήσεις;» ρωτάει ο Άκαντα κοιτάζοντας το κολλημένο πόδι του Τενόρι.

«Ναι, μην ανησυχείτε κύριε Άκαντα!» απαντάει ο Τενόρι τραβώντας με δύναμη το πόδι του «Τ-Το παπούτσι μου!» φωνάζει έκπληκτος βλέποντας το λιωμένο του παπούτσι.

«Α ξέχασα να το αναφέρω; Το υγρό που έχω ρίξει σε όλο τον χώρο δεν είναι απλά μια κόλλα, αλλά ένα κολλώδες οξύ. Στη θέση σας δεν θα το άγγιζα για πολλή ώρα.» εξηγεί ο Μάτε χαμογελώντας.

Ο Τενόρι κοιτάζει πίσω του, μα όλος ο διάδρομος είχε καλυφτεί με το οξύ του Μάτε. 

«Αυτοί οι τύποι...!» σκέφτεται ο Τενόρι σφίγγοντας τα δόντια του και κοιτάζει τα πτώματα με τα παραμορφωμένα πρόσωπα γύρω τους «Αυτοί οι τύποι είναι μπελάς...»

Ο Άκαντα ακουμπάει τον ώμο του Τενόρι.

«Τενόρι, ας το κάνουμε.» του λέει ενθαρρυντικά.

YAMIDonde viven las historias. Descúbrelo ahora