CHAPTER 14 - Ας ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση

53 7 13
                                    

 «Παιδιά, ετοιμαστείτε! Σε λίγο αρχίζουμε!» φωνάζει ο Χακάσι και ο Γκούστο με τη Ρένα στέκονται κοντά στη πόρτα του κελιού. 

Ο Άκαντα με τον Τενόρι αποφάσισαν να βοηθήσουν τους υπόλοιπους και ετοιμάζονται για την έξοδο. Ο περίεργος τύπος που στέκεται πίσω τους φαίνεται πως ακόμα δεν έχει επικοινωνία με τους γύρω του. Συνεχίζει να παραμιλάει τρομαγμένος μόνος του.

«Υποθέτω πως αυτός ο τύπος θα μείνει εδώ...» σκέφτεται ο Τενόρι και γυρίζει προς τον Άκαντα. Εκείνος του κάνει νόημα πως είναι ώρα να φύγουν.

«ΣΕ ΤΡΙΑ!» ξεκινούν οι φύλακες την αντίστροφη μέτρηση «ΔΥΟ! ΕΝΑ!»

Ξαφνικά όλες οι χειροπέδες ξεκλειδώνονται την ίδια στιγμή και οι πόρτες ανοίγουν αυτόματα. Όλοι οι φυλακισμένοι τρέχουν βιαστικά έξω και ξεχύνονται στους διαδρόμους. Ο Χακάσι κάνει ένα νόημα στον Τενόρι και αλλάζουν κατεύθυνση. Όλα πάνε βάση σχεδίου. Θα χωριστούν σε δύο ομάδες, ο Χακάσι με τον Γκούστο και την Ρένα και ο Τενόρι με τον Άκαντα.

Υπάρχουν πολλοί που τους σπρώχνουν και τους πατάνε χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις τους πανικοβλημένοι. Φοβούνται πως δεν θα προλάβουν να βρουν την έξοδο μέσα σε μισή ώρα. Αυτή η μισή ώρα θα κρίνει αν θα ζήσουν ελεύθεροι ή αν θα πεθάνουν τόσα μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης.

«Παιδιά! Από εδώ!» τους φωνάζει ο Γκούστο προς έναν πιο ήσυχο διάδρομο και τον ακολουθούν.

«Χακάσι, θέλεις να τους σκοτώσω όλους τώρα;» τον ρωτάει η Ρένα χαμογελώντας πονηρά και κοιτάζει τον κόσμο που τρέχει.

«Ό-Όχι! Δεν χρειάζεται.» απαντάει βιαστικά ο Χακάσι και πλησιάζει τον Γκούστο.

«Ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσω την δύναμή μου...» λέει ο Γκούστο και ανοίγει τα χέρια του. «Βιβλίο, σε καλώ!» φωνάζει και ξαφνικά εμφανίζεται ένα μεγάλο και χοντρό άσπρο βιβλίο στα χέρια του. 

Ο Χακάσι είχε ακούσει από τον Γκούστο για την δύναμή του αλλά πρώτη φορά την έβλεπε από κοντά. Μόλις ο Γκούστο άγγιξε το βιβλίο η αύρα του έγινε εκατό φορές εντονότερη, σαν να είναι το βιβλίο η πηγή όλης του της ενέργειας.

«ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΦΤΕΡΩΤΟΥ ΦΥΛΑΚΑ, ΟΥΡΑΛΙΣ! ΣΕ ΚΑΛΩ!» φωνάζει ο Γκούστο και το βιβλίο ανοίγει φωτίζοντας όλο το χώρο με άσπρο και πράσινο φως. Οι σελίδες του γυρνάν η μία μετά την άλλη, ώσπου φτάνουν στη μέση περίπου του βιβλίου. Ξαφνικά ένα ράμφος εμφανίζεται μέσα από τις σελίδες του βιβλίου και ακολουθεί ένα ολόκληρο πουλί. Το μέγεθός του είναι τουλάχιστον όσο ο Γκούστο και τα φτερά του χρυσά σαν το ράμφος του.

YAMIWhere stories live. Discover now