24.05.22
DÜŞKÜNLER VATANI – 23. BÖLÜM: "KAFES"
Pay Money To My Pain – Bury
Manga- Cevapsız Sorular
Feridun Düzağaç – Beni Bırakma
***
İyi okumalar!!
***
Anlamını bilmediğim bir kelime bile içinde bulunduğu tümceyi anlamsız kılmak için yeterli güce sahipti.
Malik'in anlam veremediğim en ufak sözü, bakışı veya davranışı da onu bazen kendime tamamen yabancı hissetmeme sebep oluyordu.
Anlamıyordum. Anlamadığım için yüreğimde kuşkular filizleniyordu. Kendimi bir yere kapatılmış gibi hissediyordum böyle olduğunda. Her şeyi görüyordum, duyuyordum hatta biliyordum ama hiçbir şey yapamıyordum.
Koyu harelerim Malik'in üzerindeydi. Gözlerimi üzerinden bir saniye bile ayırmıyordum.
Neden yapmıştı?
"Doğru mu bu?" diye sordu Erhan. Onun sesi ve Tesa'nın kucağımdaki kıpırtıları beni bir an için kendime getirdi. "Abi doğru mu dedim?!" Erhan çok kızmış gibiydi.
Malik duruşunu bozmadı. "Kapat şunu," dedi televizyonu işaret ederek. "Siktiğimin sıfatını gördükçe sinirlerim zıplıyor."
Erhan, ben ve Olcay ona saklayamadığımız bir şaşkınlıkla bakıyorduk. Erhan kapattı televizyonu bende kucağımdaki Tesa'yı bıraktım yere. Hala neler olduğuna anlam veremiyordum.
Kendini ifşa etmesine anlam veremiyordum.
"Malik, ne yaptığının farkındasın değil mi?" diye sordu Olcay. "Farkındasın değil mi? Hepimizi riske attın! Şu an hepimiz bu şerefsizin hedefiyiz! Neden plana sadık kalmadın? Açıkla!"
"Yavaş gel." Malik'in sesi tehditkardı. "Sen benim kararlarımı mı sorguluyorsun?"
"Evet," dedi Olcay ama geri adım atacak gibi oldu. "Malik..."
Malik otoriter bir tavırla konuştuğunda benim bile tüylerim ürperdi. "Olcay, beni kızdırmak istemezsin. Çünkü ben kızınca sadece kendimi değil herkesi yakıyorum." Herkes bunun farkındaydı.
Kırmızı alayla güldü başını yana çevirirken. "Bir açıklama yapmayınca patron kesilmek senin yaptığın şey, doğru."
Malik'in çenesi kaskatı kesildi. "Patron kim lan!?" diye kükredi cevap ister gibi. Ama Olcay ona öylece baktı, saklayamadığı öfkesini gözlerinden okuyabiliyordum. Malik diretti. "Cevap versene!" Olcay ona dik dik bakmaya devam etti.
Gerginliğin arttığını fark eden Erhan "Sakin olun," dedi aralarına girerek. "Konuşalım." Gözleri Malik'e döndü. "Planı neden bozdun?" diye sordu.
Malik onu duymazdan geldi. "Al şunu götür, Erhan! Elimden bir kaza çıkacak yoksa."
"Yapmışsın zaten yapacağını daha ne yapacaksın?" diye bağırdı Olcay. "Ben biliyorum neden bunu yaptığını." Sesi kendinden emin çıkıyordu. Yeşil gözleri bana takıldı. "Bunun ne işi var burada?"
"Ne diyorsun?" diye sormak durumunda kaldım. Üzerimi süzdü. "Her şeyi mahvettiği yetmiyormuş gibi süslenmiş birde prenses!"
Öne doğru attım. "Benimle doğru konuş!" dedim sinirlenerek. Bu lafları yutacak değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞKÜNLER VATANI
Fiksi Remaja✺ Düşmüştüm. Düşürülmüştüm. Bu fena bir düşüştü. Sığındığım yerden düşmüştüm buraya, yeryüzünün baht karası, Dört yanımda beni düşüren ordunun yalan dolu kuşatması, Bakın! İşte orada, düştüğüm yer hala belli dizlerimde kabuklu damgası, İzleyin...