Luku 3

967 41 4
                                    

Joonaksen POV:

Astuin hotellihuoneemme sisälle, hyvin mietteliäänä. Kuulin vieläkin Aleksin sanat mielessäni, ja näin koko tilanteen. Kohotin katseeni, ja kohtasin Aleksin katseen. Tuon kasvoille nousi hento puna, ja hän samantien katsoi muualle. Olinkohan juuri onnistunut pilaamaan minun ja Aleksin välit...

"Moneltako meijän pitäis mennä treenaa tänää?" Tommi kyseli, ja katsoi minua. Yleensä olin se, joka oli perillä aikatauluista ja päivän tapahtumista. "Noin puolentunnin päästä", vastaan, ja katson rannekelloani. Katseeni kiinnittyi kuitenkin taas Aleksiin. En nähnyt hänen kasvojaan tuon hiuksien takaa, sillä hän katsoi alaspäin puhelimeensa.

Timeskip : 1pv

Tulimme juuri pois treeneistä, ja olin hyvin hengästynyt. Tein kaikkeni, jotta esityksestämme tulisi omalta osaltani täydellinen. En voinut kuitenkaan vieläkään olla miettimättä Aleksia, joka oli vältellyt minua nyt kaikin mahdollisin keinoin.

En enää jaksanut tämmöistä, välttelyä. Ihan kuin puhevälimme olisivat katkenneet kokonaan, enkä missään nimessä halunnut mitään semmoista. Olin itse sössinyt tilanteen kokonaan, joten olin se jonka täytyi tehdä asialle jotain. Aloin kai hiljattain ymmärtää tunteitani  Aleksia kohtaan, pidin hänestä.

"Joonas, onko sulla ja Aleksilla nyt jotai meneillää vai miks vilkuilette toisianne kokoajan mahollisimman kaukaa?", Joel kysyy hämmentyneenä ja keskeyttää ajatukseni. "Joo... tai siis ei- eikun...niinkö", selitin... oikeastaan en itsekkään enää tiennyt mitä selitin. Joel katsoi minua kummasti ja kohautti olkapäitään.

"Että onko jotain tapahtunut?", Joel esitti jatkokysymyksen. "Ööäh no siis ei kai mitään erikoista", vastaan, sillä en tiennyt halusiko Aleksi että muut saavat tietää tästä koko jutusta. "No jos niin sanot", Joel vastaa.

Aleksin POV:

Olin hyvin nolona vieläkin siitä, mitä tapahtui eilen aamupalan jälkeen. En kestänyt nähdä Joonasta, joten yritin vältellä tuota kaikin mahdollisin keinoin. Avasin instagramin, ja selailin Joonaksen tiliä. "Mua stalkkaat?", Joonas naurahtaa takaani. Käännyn nopeasti ja sammutan puhelimeni nopeasti, en ollut huomannut Joonasta.

"Hei, oli mulla asiaakin.", Joonas sanoo ja katsoo minua, tuon hymy häviää pikkuhiljaa kasvoiltaan. "Joonas mä...", aloitan, mutta tuo laittaa sormensa suuni eteen, ja taluttaa minut hotellihuoneen ulkopuolelle. Osaan vain kuviella kuinka kaikki katsoivat meitä.

"Mä oon tosi pahoillani...", sanon ja katson maahan. "Ei älä oo, mun tässä pitäis olla pahoillani, en tiiä mikä muhun meni siellä aamupalalla eilen.", Joonas vastaa ja asettaa kaksi sormeaan leukani alle, ja nostaa päätäni. Katson tuota kysyvästi silmiin, mutta tämä tarttuu poskestani toisella kädellään, ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan, joka tuntuu pehmeältä.

Suudelman päätyttyä, tuo vinkkaa minulle silmäänsä ja palaa sitten takaisin hotellihuoneen sisälle. Jos välimme olivat aijemmin sekavat, nyt en ainakaan tiedä miten olla Joonaksen seurassa. Mitä me olimme? Jäin seisomaan hetkeksi yksin hotellihuoneen ulkopuolelle, kunnes päätin mennä takaisin sisälle, etteivät muut ihmettelisi mihin jäin.

Joelin POV:

Katson kun ensin Joonas vie Aleksia pois huoneestamme, ja sitten he tulevatkin vuoron perään takaisin. Mikähomma? Ai ei mitään erikoista vai? Jaaha... No eihän asia minulle kuulu, vaikka olisikin kiva tietää jos parhaillakavereillani on jotain hässäkkää meneillään.

"Onks meil enää ees bissee??", Niko kysyy toiveikkaana. "Onhan sitä", Tommi vastaa. Noni, taas sitä mennää. Ollaan oltu ehkä 4 päivää täällä Rotterdamissa, ja vedetty bissee ku viimestä päivää. Noh, eikai täällä muutakaa tekemistä ole.

Aleksin POV:

Herään krapulasta, taas. En ehdi miettimään eilisen tapahtumia sen kummemmin, sillä oksennus menasi jo lentää sängylle. Onneksi sain kuitenkin nopeasti raahattua itseni vessaan, ja oksensin pönttöön. Tästä taisi tulla jo joku aamurutiini, vessaan oksentelu. Pitäis tosiaan alkaa juomaan vähän vähemmän.

Tunnen kuinka joku siirtää minua vessanpöntön edestä pois, ja oksentaa siihen itse. Nostan katseeni ja tajuan tuon olevan Joonas. Katsoin hetken tuon oksentelua, sillä en tiennyt yhtään mitä tekisin tai sanoisin.

-
Anteeks jos tää on jotenki vähä sekava ku alotin tän kirjottamista jo eilen :D ja pahoittelut taas kirjotusvirheistä jos niitä löytyy.

Joonas x Aleksi | Sokean kanavan fanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora