Luku 1

1.5K 41 15
                                    

Aleksin POV:

Istuin hotellihuoneen sängyllä, sillä olimme juuri pitäneet liveä, joka kesti n. 30 min. Olimme hotellikaranteenissa, sillä siten varmistimme ettei kenelläkään olisi koronaa euroviisuissa. Ainut huonopuoli tässä oli se, että jaoimme yhden parisängyn kuuden henkilön kanssa + tekemisen puute. Onneksi kuitenkin Joona sai oman huoneen.(kuvausmiehemme)

"Hei pitäskö meidän hyppiä toisten päällemme, ja kuvata sitä.", Joonas ehdottaa. Idea saattaa kuulostaa hyvin erikoiselta ja oudolta jonkun toisen korvaan, mutta meille, Blind Channelille tuo idea oli aivan mahtava.
"Totta helvetissä!" Olli sanoo. Tulimme varmaan hulluiksi täällä neljän seinän sisällä.

Siinä jonkun aikaa hypimme sängyllä kuin hullut, ja pari painiottelua vedin myös Joonaksen kanssa. Yllätys yllätys, voitin ne ottelut. Olo oli kuin Bull Mentulalla. En tiedä olimmeko kännissä, vaikka emme olleet juoneet mitään, vai olimmeko vain hyvin väsyneitä, sillä nauroimme kaikelle. Vitsimmekin alkoi olla jo sitä luokkaa, että olisi aika mennä nukkumaan.

Joonaksen POV:

Heräsin, kun verhojen välistä paistoi aurinko suoraan silmiini. Tunsin jonkun allani, ja huomasin sen olvan Aleksi. Nukuimme aika sekavasti tuosssa sängyllä, sillä tilaa ei ollut paljon. Tunsin Tommin käden jalkani päällä, ja Ollin jalat, jotka menivät reisieni yli. Kuitenkin nautin tuosta tuneesta, kun tunsin Aleksin hengittävän niskaani. En viitsinyt nousta, sillä samalla olisin herättänyt todennäköisesti kaikki.

Aleksin POV:

Raotin silmiäni, ja ensimmäisenä tunsin huoneen tunkkaisen ilman. Huomasin Joonaksen makaavan päälläni, ja hän taisi huomata heränneeni, sillä tuo nousi ylös. Pian kaikki olivat jo heränneet, ja katselin ympärilleni etsien puhelintani.

"Hei eikös meillä oo aamupala?!", kysyn huomatessani kellon olevan jo 10:11 aamupala loppuisi 10:30, joten jos halusimme ruokaa, tulisi kiire. "Voi helvetti, nii on.", Joel toteaa, ja kaikki nappaavat päälleen eiliset vaatteet.

Kaikki muut olivat lähteneet jo aamupalalle, ja luulin olevani ainut huoneella. Lähdin laittamaan tohveleitani jalkaani, ja huomaan Joonaksen tulevan vessasta. "Säkin tääl?" Joonas sanoo, ja laittaa omat tohvelinsa jalkaan. "Joo, kai meijänki pitäs mennä jo.", sanon ja tuijotan Joonasta.

Jäin katsomaan tuon pörröisiä hiuksia, ja tuijotin tämän huulia. "Mitäs kattelet?", Joonas kysyy ja hymyilee. "E- een mitää... mennään", sanon ja avaan oven. Olin ihastunut Joonakseen, en muista tarkalleen kauan tämä oli jo kestänyt, mutta varmaan jo joku 4 kk.

"Sieltähän ne meidän pörröpäätki saapuu jo", Joel sanoo kiusoittelevasti, kun näkee minun ja Joonaksen tulevan vähän myöhemmin. "Haha, hauskaa.", Joonas sanoo tympeänä, ja seuraa minua ottamaan aamupalaa. Meillä oli enää noin 7 minuuttia aikaa syödä, jonka jälkeen taas olisi treenit lavalla.

Timeskip: treenien jälkeen

Olimme saapuneet taas hottelihuoneeseemme, ja taas jälleen, tekemisen puute iski. "Ollaanks totuutta vai tehtävää?" Niko ehdottaa. Kaikki vastaavat myöntävästi, ja Tommi hakee bisset kaikille. Olli kaivaa jostain tyhjän vichy pullon, jota käytämme pyörityksessä.

Sain aloittaa, sillä olin meistä kaikista nuorin. Pyöräytän pulloa, joka osuu Nikon kohdalle.
"Totuus vai tehtävä?", kysyn ja kiinnitän katseeni Nikoon. "Totuus!", Niko vastaa hetken mietinnän jälkeen. "Kuka on parhaimman näköinen tässä huoneessa?", kysyn hieman huvittuneella äänensävyllä. Huoneeseen laskeutuu syvä hiljaisuus ja jännitys, sillä Niko  katsoo jokaista vuoron perään.

"Joonas", tuo vastaa ja vinkka silmää tälle. "OooOoooo", kuuluu huoneesta ja kaikki alkavat taputtamaan. Katsoin tilannetta hieman särkyneenä, sillä Joonas kohotti kulmiaan pari kertaa Nikolle. Olikohan heillä jotain juttua? Vaikka Niko olikin varattu.

Minua ei enää huvittanut olla tuossa huoneessa, vaikka en uskaltanut sanoa sitä suoraan. Kukapa muka nyt ei arvaisi että olisin mustasukkainen tapahtumista? Niinpä. Yritin keksiä kaikin tavoin miten voisin poistua tilasta. Aikaa kului hetken, ja nyt oltiin vissiin Tommin vuorossa.

"Totuus vai tehtävä?", Olli kysyy. Nyt päätin nousta. "Minnekäs sä?", Joel kysyy hämmentyneenä, ja kaikki kiinnittävät katseensa minuun. "Aattelin käyä vaa vähä haukkaa happee...", sanoin ja poistuin tuosta tilasta.

Aikaisempi tilanne oli hieman kiusallinen, sillä kaikki katsoivat hiljaa kun nousin, ja kävelin pois huoneesta. Nojauduin hetkeksi ovea vasten, ja muutama kyynel vierähti poskelleni. Joonas oli varmaan hetero, ja jos ei niin ei hän minua ikinä huolisi. Hän oli muutenkin vähän tuommoinen playboy, ja aika arvaamaton.

Laskeuduin maahan, ja nojasin seinää vasten. En jaksanut nousta, vaan jäin nyyhkyttämään tuohon. En myöskään halunnut mennä takaisin huoneeseen, sillä tapahtuneen jälkeen oloni oli jotenkin paska.

-

Halusin sanoo viel tähä loppuun, etten oo oikeestaa aikasemmin kirjottanu mitää tarinoita tai sillee, nii tää on nyt mitä on XD
Mut palautetta saa antaa!!
btw sori kirjotusvirheet jos niitä on

Joonas x Aleksi | Sokean kanavan fanficWhere stories live. Discover now