Luku 30

489 27 4
                                    

Aleksin POV:

Astun treenikselle Joonas perässäni. Olemme 20 minuuttia myöhässä treeneistä, sillä en meinannut saada Joonasta millään hereille. Hienosti alkoi tämäkin maanantai aamu. Pääasia on kuitenkin se, että sain raahattua meidät molemmat tänne.

"Huomenta" sanon Tommille, joka loikoilee treeniksen sohvalla. "Huomenta huomenta, teitä on odoteltu täällä" hän naurahtaa. "Sori, Joonas ei meinannu millään herätä" sanon pahoittelevalla äänensävyllä, ja nyt muutkin ovat jo saapuneet samaan tilaan.

"Ei se mitään, kuhan ei tuu tavaks" Tommi sanoo tutulla rauhallisella äänellään. "Juu ei tuu" Joonas sanoo nauraen. Käyn istumaan työpisteelleni, ja avaan koneeni. Tänään olisi aika paljon tehtävää. Toisaalta, aina meillä on paljon tehtävää, mutta rakastan työtäni joten se ei haittaa.

-

"Ale ja Joonas, joko te muutitte yhteen?" Olli kysyy yllättäen. Juttelimme juuri silkkisistä yksisarvissammakoista , joten tämä tuli aika puskista. "Joo tossa lauantaina" Joonas vastaa, pidellen samalla kädessään tyhjää kahvikuppia. Joel, Niko ja Tommi näyttävät yllättyneiltä, sillä eiväthän he edes tienneet koko jutusta.

"Siis mitä? Miks te ette ilmottanu mulle mitään? Onnee teille." Joel sanoo. "Tai mulle" Niko sanoo ihmeissään. "Mullakaan ei ollu tästä mitään hajuu, mut kiva kuulla että ootte edenny teidän parisuhtees" Tommi sanoo.

"Kiitos kiitos, ja joo ei tullu puheeks. Mainihin mä Ollille aikasemmin tästä" Joonas vastaa heille. Muut nyökkäilevät. Käännyn takaisin töiden pariin, sillä olemme jutelleet jo semi pitkään.

-

Joonaksen POV:

Kiedon käteni Aleksin ympärille, hän on taas kiinni töissä. En ymmärrä miten hän kestää tehdä noin paljon töitä putkeen, arvostan. Aleksi säikähtää hieman, ja laskee sitten kuullokkeet pöydälle. Hän kääntyy katsomaan minua.

"Säikähin" Aleksi sanoo. "Sori, piti mun jotenki saada sun huomio" vastaan, ja kumarrun suutelemaan häntä. Suudelma kestää pitkään, ja istun hänen syliin hajareisin, katkaisematta suudelmaa.

Vetäydyn pois suudelmasta, sillä happi meinaa loppua. Jään tuijottamaan Aleksin kauniita kasvoja haukkoen happea. "Meneeks sulla vielä kauan" kysyn hiljaa. Aleksi pudistaa päätään. "Ei mee, voisin alkaa jo lopettelemaan" hän vastaa. Nyökkään.

Kiipeän pois hänen sylistään, jotta hän saisi suljettua koneensa. Katselen kun hän sulkee eri ohjelmia, jonka jälkeen hän sulkee koko koneen. En oikein ymmärrä mitä hän tarkalleen tekee, mutta olen silti kiinnostunut.

Vedän Aleksin eteiseen. Painan hänet hellästi seinää vasten, olemmehan ainoat täällä treeniksellä. Suutelen häntä. Suudelma muuttu intohimoisemmaksi koko ajan. Siirryn suutelemaan Aleksin kaulaa, siihen jäisi varmaan kivat jäljet.

"Joonash..." hän huokaisee. "Joonash, ei me nyt täällä voida" hän jatkaa lausettaan. Lopetan tuon kaulan suutelun, ja katson häntä silmiin. Hymyilen pienesti, jonka jälkeen yhdistän huulemme. "Jatketaan kotona" Aleksi sanoo suudelman päätyttyä. Nyökkään.

Päästän Aleksin laittamaan kenkänsä jalkoihinsa, teen itsekin samoin. Jään katsomaan kuinka hän sitoo kengännauhojaan, jonka jälkeen suuntaamme hänen autolleen. Kello on jo 23. Tunnen viileän kesäilman kasvoillani, joka saa minulle mukavan olon.

-

Potkin kengät jaloistani päästyäni Aleksin luo, tai oikeastaan meidän luo. Muutimmehan me yhteen asumaan. Aleksi tekee samoin, ja yllättäen hän painaa minut eteisen valkoista seinää vasten. Katson hetken häntä suoraan silmiin, kunnes en voi enää vastustaa kiusausta. Yhdistän huulemme.

Aleksi siirtyy suutelemaan vuorostaan minun kaulaani. Huokaisen tuon löytäessä herkän kohdan, jota hän jää suutelemaan hetkeksi. Kun hän on jättänyt kaulani rauhaan, tartun häntä kädestä, ja ohjaan hänet kohti makuuhuonetta.

Kaadan hänet sängyllemme, ja asetun hänen päälleen hajareisin. Jatkan tuon kaulan suutelua, en ilmeisesti saanut tarpeekseni siellä treeniksellä. Toinen käteni liikkuu alas päin Aleksin vartalolla, ja pysähtyy hänen haarovälin kohdalle. Aleksi huokaisee. Pian vaatteemme lentävätkin hienossa kaaressa maahan.

——

Moi! :) Julkasin nyt ekan osan mun Joleksi fanficciä, joten voitte käydä lukee jos kiinnostaa.

Ja jooh, sanon tän nyt tässäkin mut nyt tätä fanficcii ei tuu nii useesti, koska kirjotan myös Joleksia xd

Joonas x Aleksi | Sokean kanavan fanficWhere stories live. Discover now