Luku 13

644 34 7
                                    

Aleksin POV:

Katsomme äijien kanssa jotain euroviisu elokuvaa netflixistä. Olen kuitenkin huomannut kuinka Niko katselee Joonasta harvinaisen useasti. Vittu. Alkaa jo ärsyttämään, en edes tiedä miksi. Kai pelkään että Niko tulisi minun ja Joonaksen väliin.

"Joonas, miks Niko kattoo sua?", kuiskaan Joonaksen korvaan mahdollisiman hiljaa. Joonas kääntää katseensa minuun, ja sen jälkeen varovasti Nikoon joka kääntää katseensa takaisin elokuvaan. "Mä en tiedä rakas", Joonas kuiskaa. Annan asian olla, sillä voi olla että Niko katsoo muitakin mutta en vain ole huomannut.

Nikon POV:

Voi saatana, Aleksi kuiskasi jotain Joonakselle jonka jälkeen molemmat katto mua. Ei helvetin vittu saatana jos ne nyt tajus. Ehkä mun pitää keksii joku selitys sille, miks kattelen kokoajan Joonasta. Tai sit kerron totuuden... ei en mä vois. Pilaisin vaa varmaa mun, Aleksin ja Joonaksen välit. Ei kiitos.

-

"Haluuks joku bissee?", tuo tuttu kysymys kuuluu jostain huoneen nurkasta elokuvan loputtua. Kysymyksen esitti Tommi, yllätys yllätys. "Kyllä kiitos.", Joel vastaa ja nappaa bissen Tommin kädestä. "Tännekki sitä vähäsen hei", Olli sanoo ja ottaa bissen käteensä. Noni se on menoa sitte, tänään taas juodaan. Tuliko yllätyksenä? Ei.

"Ollaaks totuutta ja tehtävää?", Olli ehdottaa. Mieleeni tulee vain viime kerta, kun sanoin että Joonas on hyvännäköisin meistä. Ehkä tänään en tee sitä. "No mikä ettei", Joonas vastaa ja ottaa tyhjän bissepullon käteensä, ja asettaa sen keskelle lattiaa. Menemme kaikki istumaan rinkiin tuon pullon ympärille, ja tällä kertaa Joel saa aloittaa.

Joel nappaa pullon käteensä, ja pyöräyttää sitä. Voi vittu, tuo pullo pysähtyy kohdalleni. "Tehtävä", vastaan ennenkuin Joel ehtii kysyä tuon ärsyttävän kysymyksen. "Pussaa sitä, joka on sun mielestä hyvännäkösin meistä", Joel sanoo hetken mietinnän jälkeen.

Voi vittu, halusiko tuo mies tahallaan draamaa vai miksi tuo antoi juuri tämän tehtävän? Joel  on ainoa joka tietää että olen ihastunut Joonakseen. Pahinta mitä voisi käydä jos pussaisin Porkoa, on että Aleksi aloittaa jonkun tappelun. Joten en tee sitä.

Hetken mietinnän jälkeen, koen parhaaksi vaihtoehdoksi pussata Joelia, joten kävelen tuon pitkän blondin eteen, ja suutelen tätä. "Oho oho", Tommi sanoo vihjailevaan äänen sävyyn. Kieltämättä, nautin tuosta suudelmasta Joelin kanssa.

Tavallaan toivoin että kaikki olisivat jo sen verran kännissä, ettei kukaan muistaisi tätä. Edes Joel. Tai edes minä itse. Noh, taidanpa muistaa tämän, sillä en ole juonut vielä kovin paljoa.

Aleksin POV:

Joelin esitettyä tuon kysymyksen Nikolle, sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa, sillä olin varma että Niko pussaisi Joonasta. Olin kuitenkin helpottunut kun tuo pussasi Joelia, vaikka viime kerralla tuo sanoi Joonaksen olevan hyvännäköisin. Ehkä tuo ei halua tulla suhteemme välille, joka on hyvä juttu.

En ajatellut juoda tänää paljoa, mutta minkäs teet kun joku on kokoajan ojentamassa bisseä molempiin käsiisi. "Tohtuus vhai tehtävä", Tommi kysyy minulta. "Tothuus.", vastaan kuitenkin yrittäen kuulostaa selvältä.

"Mihinkhä shä ihasthuit ehkana Jhoonakshessa?", Tommi kysyy. Ota tuostakin sitten selvää. Kuulin jotain Joonaksesta, joten kiinnitin katseeni tuohon hyvin iloiselta näyttävään hattarapäähän. "Mithä vitthua se sano?", kysyn Joonakselta joka vain kohauttaa olkapäitään. Ei tästä näytä tulevan mitään, ehkä parempi lopettaa hyvän sään aikaan.

-

Herään lattialta Joonaksen vierestä. Semmosta tällä kertaa, sammuttiin näköjää sitten tähän. Nyt onkin sitte niskat jumissa, jes. Nousen istumaan lattialle, ja maistan jo oksennuksen maun suussani, hyi helvetti. Yritän ryömiä vessaan mahdollisimman nopeasti.

Tartun vessanpöntöstä kiinni, ja tuntuu kuin oksentaisin kaikki sisäelimeni ulos. Haluaisin vain itkeä, en tiedä miksi. Nojaudun vessanpönttöä vasten, ja halaan tuota.

Tunnen kuinka joku tönäisee minut pois vessanpöntön edestä. Käänsin päätäni nähdäkseni kuka tämä kyseinen henkilö oli, se ei ollut tällä kertaa Joonas. Tuo kyseinen henkilö on Niko. Pian paikalle myös rientää Joel, joten päätän lähteä tuosta ahtaaksi käyvästä vessasta ulos.

Nikon POV:

"Huomenta vaa sulleki", saan sanottua hetken oksentelun jälkeen. "Huomenta", Joel sanoo hieman flirttailevalla äänensävyllä. Mitä vittua? Mitä eilen tapahtui sen suudelman lisäksi, enkö nyt muista jotain vai miksi Joel flirttailee minulle heti aamusta.

"Hei sori se eilinen. En voinu vaa pussata Porkoo", sanon lopulta. En nyt halua tähän mitään väärinkäsityksiä. "Ai se ei siis merkinny sulle mitään?", Joel kysyy. Kuulin tuon äänestä pettymyksen. Siis mitä, ei kai Joel nyt vaan... ollut ihastunut minuun?

"Joel...", ehdin sanomaan kun tuo jo lähtee hieman allapäin pois vessasta. Voi vittu! Miten mä onnistun aina sotkemaan kaiken, en ihmettelis jos mut heitettäis kohta bändistä ulos.

Joonas x Aleksi | Sokean kanavan fanficWhere stories live. Discover now