Luku 6

888 37 47
                                    

Aleksin POV:

Joonas suhtautui tähän yllättävän rennosti. Omat käteni hikoilivat, ja puristin Joonaksen kättä lujasti. "Onnee teille! Mut wait- miks en tienny että ootte homoja?", Niko kysyy huvittuneena. "No emmäkään tiennyt", Joonas sanoi nauraen. "Kunnes tapasin Aleksin", Joonas jatkoi ja katsahti minuun.

Hento puna nousi kasvoilleni, jota yritin peittää hiuksillani. "Sä oot söpö ku punastut", Joonas kuiskasi korvaani, ja suuteli minua. Tottakai vastasin suudelmaan. "Okei tää on jo ällösöpöö, pitäskö nyt juhlistaa tätä teidän parisuhdetta?", Tommi kysyi innostuneena.

Noniimpä tietenkin, yksi hyvä syy taas juoda. Toisaalta, valehtelisin jos väittäisin ideaa huonoksi. "Eiköhän juhlita sitten!", Niko innostui ja kaivoi jostain esille meille juomat.

Joonaksen POV:

Ilta kului kuin kuluikin nopeasti, ja kaikki olivat jo jonkinnäköisessä kännissä. Jos ei niin ainakin pienessä hiprakassa. "Voihh helvethi meil onj johku haastattelu!", Joel yrittää selostaa ja nousee seisomaan. Noni mahtavaa, vedettii just varmaa joku 3-4 bissee ja nyt oiski joku haastattelu.

Päädyimme lopputulokseen, että laitamme Nikon yksin tuohon haastatteluun, ja me muut lähdimme huoneemme ulkopuolelle. "Pärjääköhän se känni-Niko siellä yksikseen?", Olli mietti ääneen. Totta, empä usko.

"Ehkä jonkhu pitässh mennä sen luokshe?", Joel selitti humalaisena. "Joo, ja se joku et ole sinä.", Olli sanoi ja lähti Nikon luokse. Ehkä parempi ettei Joel mennyt sinne, hän oli kuitenkin juonut meistä kaikista eniten.

Siinä me muut kökötimme huoneemme ulkopuolella joku 20 minuuttia, ja nauroimme minun huonoille vitseille.

Aleksin POV:

Raotin silmiäni, ja aurinko paistoi suoraan silmiini verhojen välistä. En muista sitten mitään eilisen haastattelun jälkeen, muistan vain kuunnelleeni Joonaksen paskoja vitsejä, jotka oltiin kuultu jo tuhat kertaa. Mutta nauroin säälistä, sillä rakastin Joonasta niin paljon.

Nousin lattialta, johon olin ilmeisesti sammunut, jonka takia niskani olivat hyvin kipeät. Yritin nousta, mutta päädyinkin juoksemaan vessaan oksentamaan. Voi helvetti, taas sitä ollaan tässä samassa tutussa tilanteessa. En edes halua tietää kuinka paljon meiltä on kulunut jo bissee tän reissun aikana.

Nousen ylös, ja haen vesipullon. Katson nukkuvia ystäviäni, jotka nukkuvat eripuolella huonetta. Katseeni kuitenkin kiinnittyy Joonakseen, tuo tuhisee sängyllä aivan liian suloisesti, enkä voi vastutaa tuota. Ryömin tuon viereen nukkumaan vielä hetkeksi. Oloni on aivan kamala, tuntui kuin joku yrittäisi hakata tiensä ulos pääni sisältä.

Joonaksen POV:

Herään Aleksi kainalostani hirveään pääkipuun. Oikeastaan heräsin Joelin rääkytykseen, sillä tuo katsoi ilmeisesti eilistä Nikon ja Ollin haastattelua. "Ei helvetti Niko", Joel nauraa ja Niko katsoo huvittuneena vierestä. Kiva että jollain on hauskaa.

Tunsin Aleksin hengityksen vasten rintaani, joten en olisi halunnut nousta ennenkuin Aleksi heräisi. "Huomenta", Aleksi sanoo käheällä aamu äänellään, ja nousee istumaan. "Huomenta", vastaan ja hymyilen tuolle. Katson kuinka Aleksi kävelee vessaan hyvin unisena.

Olisin halunnut vain nukkua sängyn pohjalla, mutta oli pakko harjoitella euroviisuja varten. Meillä taisi tänään itseasiassa olla joku haastattelukin jos oikein muistan. Olo oli ihan hirveä, mutta päätin kuitenkin nostaa itseni ylös sängyltä, ja olin ilmeisesti ainut joka nukkui, Ollin lisäksi.

Joel ja Niko jatkoivat nauramistaan, joka ärsytti minua hyvin paljon. Otin tyynyn sängyltä, ja viskasin sen Joelia päin, ja työnsin naamani sängyn pohjalle. "Vittu Porko!", tuo huudahti niin kovaa, että naapuri huoneissakin herättiin jo varmasti. Joel nappasi käteensä tuon tyynyn, ja tästä alkoikin taas tyynysota.

Aleksin POV:

Tultuani vessasta ulos, näin vain tyynyjen lentelevän ympäri huonettamme. Olli mumisi jotain sängyn pohjalta, ja näytti hyvin kärsivältä. "Rauhotutaanpas nyt.", Tommin rauhallinen, mutta kyllästynyt ääni kuului huoneen nurkasta.

Timeskip: illalla

Joonas ehdotti aikaisemmin ettei tänää juotaisi, ja jostain syystä tuo oli yksi parhaista ideoista mitä olin kuullut tällä reissulla. Olimme kävelemässä ulkona, paitsi Niko joka halusi jutella face timessä tyttöystävälleen, ilman että viisi apinaa riehuu taustalla. Olimme tulleet johonkin hotellia vastapäätä olevaan puistoon istumaan.

"Millonkohan viimeks me ollaan tultu iha muuten vaa ulos", Olli naurahti. Tosiaan, emme juurikaan käyneet ulkona, sillä treenien jälkeen emme koskaan jaksaneet. "No ei itseasiassa kertaakaan näitte 8 päivän aikana", Joel totesi. Olimme tosiaan olleet täällä jo 8 päivää, ja enää 6 päivää euroviisuihin.

Joonaksen POV:

Lähdimme takaisin sisälle, sillä ulkona oli hieman viileää. Astuttuamme huoneeseemme, vastassamme on nyyhkyttävä Niko. Niko makaa meritähti asennossa puoli kuolleena sängyllä, ja katsomme kaikki tuota huolestuneena. Mietin ainakin 50 vaihtoehtoa päässäni, mitä oisi voinut käydä tuona aikana kun olimme poissa.

Joonas x Aleksi | Sokean kanavan fanficOnde histórias criam vida. Descubra agora