Keyifli okumalar ❣
Kollarımı açarak rügarın tadını çıkardım. Gözlerimi kapattığımda annemin gülümseyen yüzü düştü önüme. Elimden geleni yapıp bende gülümsedim ona. başımdaki kaskı çıkardım esen poyrazın yüzüme vurmasını istiyordum.
Başımı Akçanın kulağına doğru
Yaklaştırıdım ve onun duyabileceği bir ses tonuyla bağırdım."Daha hızlı."
Başını benden yana çevirdi ve bir kaç salise bana baktı.kaskın içinden bile gözüken çakır gözlerini görebiliyordum.
"Kaskı tak!"diye emretsede takmadım. Takmadığımı gördüğünde oda başındaki kaskı çıkardı. Gaza biraz daha yüklendiğinde tekrar ellerimi rüzgara doğru açtım. Normalde olsa deli gibi korkardım şayet şuanda kendimi fazlasıyla özür hissediyordum.
Nedendir bilinmez kahkaha seslerini işittim. çok az bir zaman diliminde kulağıma kahkahası çok hoş geldi.
Fakat dediğim gibi bu çok az zaman dilimimdeydi. Ne olduğunu anlamadım fakat onun kahkasına karıştı kahkahalarım.Üzüntü göz yaşlarım yerini huzurlu bir kahkahaya bırakmıştı.
Yanlış yoldan gittiğinde omzuna vurdum ve
"Yanlış yoldan gidiyorsun."diyerek bağırdım."Yooo,Sarıl!"
Ne diyordu bu adam?
"Sarıl yoksa düşüceksin."
İleride bir yol çalışması vardı.
Motoru yavaşca yere eğiyordu.
Yanlış anlamayın süratla gidiyorduk,
Aslında motorun hakimeyetini çok iyi yönetiyordu.Kırmızı şeritlerle donatılmış yola yaklaştığımızda kollarımı sıkı-sıkı Akçanın göğüsüne sardım.
Motoru yere nerdeyse sıfır gelicek şekilde yatırdığında şeritlerin altından geçtik. Önümüzdeki çukurudu gördüğünde motorun önününü kaldırdı ve ince kalan yoldan tek teker geçti.Kalbim götümde atıyordu size yemin ederim. Bu manyak beni öldürmeyi kafaya takmıştı.
"Eğlenmek ister misin?"diye bağırdığında başımı salladım sanki görebilecekmiş gibi.
Görmesede hissetmişti sanki. Su göletinin yanından hızlıca geçtiğinde
Minicik etekli, göğüsleri meydanda olan bir sarışın kızın, üstüne su sıçramıştı. Aslında kız resmen yerdeki su ile banyo yaptı demek daha doğru olurdu.Yüzündeki ifadesini fallaxback
Yapıp tekrar-tekrar izlemek istiyordum. Korkudan ağzı açılan kızın üstü başı çamurlu su olmuştu.
Ellerimi dizime vurarak gülmeye başladığımda Yine aynı şey olmuştu.
Onun kahkahaları benimkine karışmıştı.
Ara sokaklardan son sürat geçiyordu.
Hiç demiyordu beyfendi,
"Ulan önüme biri çıkar.bir çocuğa çarparım."diye"İleriden sola döneceksin. Caddenin sonundaki sokaktan sağa. Önüne lila renkle site çıkacak."
Başını salladı aşağı yukarı.
Dediğim yoldan hiç şaşmadan ilerlemiş sitemizin önünde durmuştu.
Arkamda duran kaskı alıp indim ve ona uzattım.Arkamı dönmüş gidiyordum ki
Sesini işşittim.
"Bir şey değil."bunu çok umursamaz bir şekilde söylediğini anlamıştım."Teşekkür etmeliyim haklısın."
diyerek mahsum bir şekilde ona baktım. Aniden yüzümde şeytani bir gülümseme oluştu."Bana çok iyi bir haber kaynağı olduğun için!"
"Demek kararlısın!"
"Sonuna kadar!"
"Sonuçlarına katlanırsın o zaman
Seni küçük tarla faresi!"Arkamı dönüp saçlarımı savurdum.
"Ateş olsan kendini yakarsın!"Yine eski modumuza dönmemize bir nebze olsun rahatladım. Siteye girdiğim gibi zaten ilk blok bizimkisiydi.
Merdivenleri çıkıp kendi katımıza doğru ilerledim.
Kapıya vardığımda cebimden anahtarı çıkarıyordum ki kapı açıldı.
Aysun kolumdan tuttuğu gibi beni içeri çekti."Gördüm sizi. "
Kaşlarımı kaldırdığımda konuşmaya devam etti.
"Akça'yla seni. Kızım sen hani nefret ediyordun ondan? Birbirinize gülümsüyordunuz. Hadi söyle nasıldı?"
Ayakkabılarımı çıkarırken bir yandan da Aysuna cevap vermekle meşguldüm.
"Ne nasıldı?"
"Aaa illaha söylemem mi lazım?
Güçlü müydü? Vücudu nasıldı?Kaslıdır o şimdi. Ayy kız ben Bodboy ararken sana çıktı yaa. Ee sana karşı nazik miydi?
Canını acıttı mı?"Yanına bir adımda yaklaşıp burnunun dibinde bittim.
"Salak salak konuşma,beni de sinir etme."Aysunun yüzünde kocaman bir hayal kırıklığı mevcuttu. Ulan bir insan kuzeninin yatağa atılmasını ister mi?
Bunu çok açık bir şekilde söylemek isterdim ama şuan fazla yorgundum.Piskolojik olarak yorgundum.
Anneme gittiğim zamanlar sürkeli böyle oluyordu."Neden bereber geldiniz o zaman?"
Yüzüme bir umutla bakıyordu, aptal!"Mezarlıkta kaşılaştık.
O'da beni bıraktı eve bu.""Bu kadar mı? Hani nefret ediyordun ondan sen?"
Salona geçerken oda peşimden geliyordu. Koltuğa yayılıp ayaklarımı sehpaya uzattım.
"Hala ediyorum.Sesini kes ve kumandayı uzat.Mağlum onun rezilliğini izleceğim."
Uzattığı kumamdayı sıkıca kavradım ve haberin yayınlanacağı kanalı açtım.
Bir kaç magazin haberi geçtikten sonra Akça'nın görüntüleri düştü ekrana. ilk başta kız onu öpüyordu.Bir sonrakinde kızın boğazına yapışmış bir şekilde bağırıyordu."Gözlerimize inanamıyoruz izleyiciler
Yarıştığı günden beri dikkatleri üstüne çeken Akça Karahanlı, Bugün resmen kadına şiddetle anıyoruz.Yaptığı bu davranış sonucunda şimdiden tepkileri üstüne toplayan A.K'nın yapacağı açıklamayı bekliyoruz. Öncelikle bu haberi yapmayı başaran Sezin Sarsılmaza minnetlerimizi sunuyoruz çünkü bize aslında A.k'nın kim olduğunu göstermiş bulundurmaktadır."Tartışmalı olan programda yanındaki sunucuyla konuşan kadın Akça'yı resmen linç ediyordu. Zaferle arkama oturup bu anın keyfini çıkararak izlemeye devam ettim.
"Ülkemizde sıkca gördüğümüz kadına şiddet vakası içimizi acıttırken,Ekranlarda gördüğümüz gençlerin örnek aldığı kişilerin bunu yapması içler acısı."
"Katılıyorum Suna hanım. Bir açıklama yapmasını biz ve tüm türkiye bekliyoruz."
Titren telefonu elime aldığımda
Ahmet beyden övgü dolu mesajlar vardı. Anılın işi başarmanın verdiği mutlulukla yazdığı bir kaç mesaj ve tanımadığım bir numaradan gelen mesaj vardı.
Atılan mesaja tıkladım.0543***** : Seni uyarmıştım.
Siz : kimsin ?
0543*****: Haberleri şuan zevkle izlediğini biliyorum. Peki senin başına ne geleceğini biliyor musun?
Siz : zırvalığı kes Akça!
0543***** kimsenin bilmediği Akça ile tanışmanın vakti geldi tarla faresi.
Karanlıktan hoşlanmadığı duydum.
Karanlığıma Hoş geldin .!KARANLIĞIMA HOŞ GELDİN !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...