39.Bölüm:♡Olmazsan olmaz♡

2.2K 111 26
                                    

-𝚈𝙰𝙽𝙻𝙸Ş 𝙰𝙽𝙻𝙰𝙼𝙰 𝙰𝙼𝙰-
ÖYLE GÜZEL GÜLÜNMEZ.

𝙱𝚎𝚛𝚗𝚊'𝚗ı𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ı𝚖ı𝚗𝚍𝚊𝚗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙱𝚎𝚛𝚗𝚊'𝚗ı𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ı𝚖ı𝚗𝚍𝚊𝚗...

"Öpeceğim." dedi ve bir elimi tuttu.
Kıkırdayıp giydiği beyaz tişörtüne tutunmuştum. Valla bu beni öpmez ise ben onu öpeceğim. Dizlerimi yatağıma dayamıştım. O'da beni taklit ederek dizlerinin üzerinde durmuş, burnunu burnuma sürterek gülüyordu. Ani hamle yapınca ufak çaplı oyun hoşuma gittiğinden kenara kaymıştım. Tabi yatağı boylaması uzun sürmemişti.

Tak, tak, tak!

"Berna ne oldu iyi misin?"
Abimin gür sesini işittiğimde irkilmiş, gözlerim büyümüştü. "Aha basıldık!" dedi ve ellerini sanki çıplakmış gibi memelerine örtü. Şapşal ya! "Berna ses ver iyi misin?"

Çağlar rahat hareketle"Ahhhhhh!" diye inleyip sesini kadın gibi çıkarmıştı.
Abim kapımda olmasa katıla katıla gülerdim.
"Kim lan o? Ne oluyor kızım orada?"
Kapı'da ki Akça, Sezin ve Aysunun konuşma sesleri kullaklarıma ulaşmıştı.
"Bırak Aysun kolumu, kıracağım bu kapıyı!
Berna ses ver!" Ben korkudan dilimi yutmuştum ama Çağlar piçliğe devam ediyordu. "Vur banaağğ! Ahğğ.!" diyerek uzatıp koca karı sesleri çıkarıyordu. Kapıya bir omuz darbesi inmişti ama bu işlem başarısız olmuştu. Çağlar ayakkabılarını giydi hızlıca.

Beni kendine çekip dudaklarıma kokulu bir öpücük kondurdu. "Benim güzeller güzeli rapuzelim. Prensin kaçar!" dediğinde cama varmıştı. Tamda bu sırada kapı büyük bir gürültüyle açıldı. Sezin, Aysun ve Abim bize şok içinde bakıyor olsalar da, Akça piç gibi sırıtıyordu. Ağzının içinde mırıldanmıştı.
"Sen başkasının, başkası senin kardeşine."
demişti. Bir halt anlamamıştım.
Konumuz bu değil amk!

Abim Çağların ümüğünü sıkmak için üzerine koşturdurduğunda Çağlar bir maymun gibi kendini pencereden sarkıttı ve kendini aşağıya attı. Ben büyük bir çığlık attıp pencereye koşmuştum. "Bir şey olmaz ona.
Yıldırımdan bunun için üç sene ders aldı."demişti Akça.
Lan ne diyorsun geri zekalı!

Gerçektende Çağlar iki ayağının üstüne sabitçe duruyordu. "Gel lan buraya!
Kardeşimin odasına girmiş birde ırz düşmanı! Bana Milanolu maço diye boşuna demiyorlar oğlum! Senin götünü keseceğim!"
diyerek camdan aşağıya bağırıyordu.

Çağlar orta parmak çekmiş sırıtıyordu abime. "Sen götümü kesmeden ben kardeşini nikahı basıp, evimin kadını, çocuklarımın anası yapacağım." demişti. Abim hariç herkesin gözleri üzerime düşmüştü. Başımı öne eğip kızaran yanaklarımı sakladım.

"Babayı alırsın!"

Eliyle saçlarını geriye atan Çağlar tişörtüyle üşümüş gibi titredi. "Sen korkma prenses.
Ben seni kötü kralın kalesinden kurtaracağım. Bir dahakine saçlarını uzatmayı unutma." demişti.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin