23.Bölüm: Sıcak Dokunuşlarღ

5.9K 201 24
                                    

Değer görmeyen bir kitaba daha hoş geldin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Değer görmeyen bir kitaba daha hoş geldin. Belki sen bunu yayımladıktan hemen sonra okuyacaksın. Belkide ileride bir mucize olmuştur ve binlerce okuyucuyla beraber bu kitabı okursun bilemiyorum. Eğer öyle olmuşsa, eğer biz diğer yazarlar bazılarının arasından sıyrılmışsak ne mutlu.

Neyse, Keyifli okumalar❤

"Seni."

Suratına dönüp kalmış bir şekilde bir kaç saniye boyunca baktım. İçki yüzünden parıldayan gözlerini,gözlerime sabitledi.
İşaret parmağını kaldırdı ve nazikçe elmacık kemiğimi okşadı. "Çillerin çok güzel." dedi sesi boğuk çıkarken. Ben ise dilimi yutmuş gibi susmaya devam ediyordum. Parmaklarının değdiği yerler uyuşup, karıncalanıyordu. Gözlerimi kapatmak isteyen bir tarafım baskın gelsede, zorlukla kendimle savaşarak ona bakmayı sürdürdüm. Akça kendine gelmek ister gibi,
Sersemleşmiş hâliyle başını iki yana salladı hızlı- hızlı.

"Evet soru sorma sırası bende.
Bugün gece yarısına doğru yarışım var,
benimle gelip, yine benimle yarışır mısın?"
diye sordu. Sonrasında cevabımı bile beklemeden dizinin üzerine koyduğu ayağını yere indirdi ve konuştu.
"Eğer istemezsen, Canset bu konuda fazla ısrarcı."

Kaşlarımı çattım. Canset kim oluyorda Akça'nın arkasına binip yarışacak?
Ayrıca kim bu Canset?
Motor camiasından biri mi?
Kim lan o yelloz?!

Alt dudağımı dişlereyerek sinirimi onlardan çıkardım. Bir kaç kez çekiştiştirdiğimde ağzıma gelen çivimsi tatla yüzümü buruşturdum."Tabiki geleceğim, hem kim bu Canset?"diyerek tek kaşımı kaldırıp sordum.

Dudakları yana kıvrıldı."Camiadan biri.
Bazı yarışlarda kızları arkamıza ters oturttur, onları kemerle kendimize bağlarız.
Canset bu işi binlerce kez yapmıştır.
Kız kemer sahibiyse, yarışçıda kazanırsa para iki kişi arasında paylaşılır."

Bak sen şu Canset'e!

"Özelikle senin arkana binmek için can atıyor sanırım?"

Gülümsedi ve bana döndü.
"Bilmem, Cazibesi olan bir adamım ben."

Cozoboso olon bor odomom bon!

"Kedi sikini görmüş, ne güzel tipim var demiş!"

Kahkaha attı ve gülmeyi kesmeden konuştu.
"Yara zannetmiş değil miydi o ?"

Bardaklarımızı ağzına kadar doldurdum,
Birini ona, diğerini kendim aldım.
Bunlarıda içersek tam-tamına iki sarhoş gezip duracaktık. Bir bana, bir içki bardağına baktı.
"Senden korkan senin gibi olsun!"diyerek mırıldandı. Gülerken yanağı içine çöküyordu, ben ise o içeriye çöken belediye çukurlarını ısırmak istiyordum.

Tabikide yapmadım!

"Yani benim gibi taş bir kadın mı olacaksın?"

Bardağına fondip yaptı ve başını iki yana salladı. Yüzünü eşkitmişken eş zamanlı olarak elini bana uzatmıştı.
"Eğer senin kadar güzel olacaksam neden olmasın. Gider oruspu olurum, ona buna vererek zevkime bakarım." dedi.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin