Heyecandan geberiyorum.
Ellerim ve bacaklarım bir yaprak gibi titriyor. Off Akça hâla gelmedi. Aklımı kaçırmak üzereyim şuanda.Bir çok ünlüye ev sahipliği yapan kongre salonunda bir izdiham yaşanıyordu.
Sürekli gazetecilerin patlayan flaşları, kırmızı halı da boy göstermeler, fısıltılı halinde konuşmaların oluşturduğu uğultu, benim sadece karnıma ağrılar girmesine neden oluyordu."Sakin ol kızım." Ahmet bey elini omzuma bir baba edasıyla atmış sıvazlıyordu.
Benim ödülü alacağımdan son derece emindi. Ama ben değildim. Yada heyecandan düşünme yetimi kaybetmiştim.
"Yerimde duramıyorum ki Ahmet bey.
Çok heyecanlıyım. Bundan önceki senelerde bile bu kadar heyecanladığımı hatırlamıyorum."Üzerine giydiği gri takım elbisesini düzelti.
Hafif çıkmış olan göbeği ve beyaz saçlarıyla tam bir baba figürüydü.
"Doğruyu söylemek gerekirse ben de çok heyecanlıyım. Bu sene iyi işler çıkardın.
Hissediyorum ödül bizde."demişti.Gözlerim etrafı tarasada benim öküzü hiçbir yerde göremiyordum.
Giydiğim siyah elbisemin yırtmacını tutarak Ahmet beyin yanından ayrıldım.
Off bu kadar heyecandan size kıyafetimi anlatmayı unuttum. Neyse kenara bir yere sizin için sade ama şık elbisemin resmini koyarım.Ne demişler;
Az her zaman çoktur.Ben burada ecel terleri dökerken O hayvan beni yanlz bıraktı.
Söz vermiştin davar ne çabuk unuttun? hani tören bitene kadar yamacımdan ayrılmayacaktın?
Hayır hata bende. Ben o süt vermyen ineğin ne diye lafına inanıyorsam!Geri zekalı Sezin!
Gözüme ilişen bizim grubun yanına yürüdüm. Haliye Aysun da çok heyecanlıydı. Cevat ona tüm desteğini veriyor ve yanında duruyordu. Lacivert bir takım giymiş, tabiki olmazsa olmaz takılarıyla takım elbisesini zenginleştirmişti.
Bu çocuk işini biliyordu harbi.
Aysun giydiği açık yeşil elbisesiyle peri kızı gibiydi. Gerçekten de uçuşan etekleriyle, sade makyajıyla, ensesinde topladığı sarı saçlarıyla çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...