"𝙷𝚎𝚛 𝚊𝚌ı 𝚋𝚒𝚛 öğ𝚛𝚎𝚝𝚒𝚌𝚍𝚒𝚛."
Sezinin anlatımından...
Cevat, bir ara gidemediğimiz karavan tatilini ayarlayarak kafamızın dağılmasını istediği için hepimize talimat vermişti.
Karakolluk olduğumuz günün ardından dört koca gün geçmişti. Bu süreçte herkes Berna'ya destek olmak için seferber olmuştu.
En başta Çağlar.Berna bir bebeği öldürdüğü için vicdan azabı çekiyordu. Ama içinde bir yerlerde biliyordu ki asla bunu bilerek yapmamıştı.
Bir kaç gündür yemek yemek bile istemiyordu. Fakat inanmıyacağınız bir şey vardı ki Aysun onun iyi olması için götünü yırtıyordu.Tamam biraz abartmış olabilirim.
Aslında Aysun böyle durumlarda herkesten daha duyarlı bir yapıya sahipti.
Cevatın, Aysuna olan bakışları ise akişârdı.
Bu sabah herkesin içinde Cevatta,
"Bana bak siz hayırdır?
Birbirinize kaçamak bakışlar, köşe bucak yerlerde sarılmalar felan?"Cevatın bu sırada yediği zeytin boğazına kaçtığından öksürük krizine girmişti.
Aysun eline aldığı suyu hemen Cevatın önüne getirip bizzat kendi içirdi ve sırtına çok sert olmayacak şekilde vurdu.
Öksürüğü hafifleyince elindeki su bardağını Aysuna uzattı. "Neyi imâ ediyorsun bilmiyorum ama zannettiğin gibi bir şey değil. Kuzeniz işte, saçma sapan şeyler düşünme!"demişti.Bu sırada Aysunun elinden düşen bardak,
Yerdeki fayansa çarpıp tuzla buz oldu.
Mutfaktan hızını alamayıp, yanımızdan uzaklaştı.Şuan ise karavandaydık. Renkli olan karavanda, Ben, Cevo, Aysun, Berna ve Yıldırım vardık.
Cevata, yıldırımın da bizimle gelmesini istediğimi söylediğimde
"iyidir,iyidir. Yıldırım iyi çocuk, götü başımı oynamıyor çağır gelsin."demişti.Emrin olur baba!
Cevat arabayı sürerken Yıldırım da onun yanındaki yolcu koltuğunda oturuyordu.
Biz kızlar arkadaydık. Berna en arka taraftaki yatakta kitap okuyordu.
Aysun ise kollarını birbirine bağlamış somurtuyordu. Ayakladım ve arka tarafa Berna'nın yanına yürüdüm. Beni görünce toparlanıp hemen yer açtı.
Yanına oturduğumda elimi bacağına koydum. "Nasılsın?"Boşver der gibi omuzunu silkti.
"İyi olacağım."
Atlatacaktı, biraz zor olacaktı ama başaracaktı biliyorum. Dikiz aynasından Cevatın Aysuna olan bakışlarını yakaladım.
Dakikada bir kaç kez aynadan ona bakıyordu. "Baksana şu ikisinin arasında benim bilmediğim ne oldu?"Berna sözlerim üzerine sırıttı.
Beni kendine biraz çekti ve fısıldadı.
"Olay günü evden çıkmadan önce abimin odasına girdim. Bir de ne göreyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
MizahDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...