Merhaba ♥♥️
Lütfen bölümü beğenip yorum yapmayı ihmal etmeyin. Sizin belkide 10 dakikada okuduğunuz herşeyin bir emekle yazıldığını unutmayınız. Sizleri seviyorum🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Sabah-Sabah telefonumun çığlıklarıyla uyadım. Arayan kişiye şuradan ana avrat sövebilir misiniz?
Allahınızın aşkına Milletin horozu, benim telefonum bu kadar bağırıyor ya. Telefonumu gözü kapalı bir şekilde elimi komidinin üzerinde gezdirerek arıyordum.Telefonu bulup kavradığımda
Alarım çaldığını gördüm Ve saat yediydi. İyide ben alarım kurmadım ki. Saate bakarken telefonun kilit ekranında Akça ile benim birbirimize sarılarak uyumuş olduğumuz fotoğraf vardı.Ne demek bu?
Yine mi girdi odama bu hayvan?
Off bi boka düştüm kurtulamuyorum lanet olsun! Telefonuma bildirim geldiğinde ekranı açtım. Wattsaptan gelmişti mesaj .Hayvan : Uyandıysan Koca kıçını kaldır! 17 dakika sonra evinin önündeyim.!
Çüşşşş ebeninki ama şimdi.
Bu ne lan? Ne istiyon sen benden adam? Hak ettin ama sen Sezin hanım.
Kim dediki elin hıyarına kafa tut?
Bu sefer Aysun değil,ben battım Boka.!Neyse sadece iki hafta değil mi?
Ne olucak ki az Katlanırım. Elinde beni bitirecek fotoğraflar olmasa bok giderdim. Ama onun burnundan getireceğim!Çenemle !
Allah çene vermiş Şap şap konuş diye.
Ey Türk kadını ,
Birinci Vazifen :
Atacağın Triplerle Türk erkeğini
İlelebet canından Bezdirmektir.!
Muhtaş olduğun kudret.
Asil çenende Mevcuttur.Bir kadın hitabesini içimden okuduktan sonra,Artık onun ağzına sıçmak için hazırdım. Neye hazırım acaba? hala yatakta Saçı başı dağılmış samara gibiyim.
Neye hazırım? Saate baktığımda on üç dakikam vardı.Altıma bir tane yırtık pantolon,
Üstüme beyaz bir omzu oldukça açık olan bluzu giydikten sonra,
Amazon kadınlarına döndüğüm saçlarıma tarakla girişmeye başladım.
Saçlarımı taradığımda bile dümdüz oluyordu. Bu konuda ballı olabililirim.Makyaj hiç tarzım değildi. Ama yinede rimel vazgeçilmezimdi.
Lan gidip yüzümü yıkamadım.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişimi de fırçaladım.
Seni çok zorlarsa Cazibeni kullan
Sezin Sarsılmaz.Ne cazibe ama?Tamam aynaya baktığımda güzel kızdım. Turuncuya çalan Kızıl saçlarım, Uzun boyum, İdeal bir kilom vardı. Buz mavisinden biraz daha koyu, gözlerim ve ruj sürmeme gerek kalmayan kırmızı dudaklarım.
Gözlerim odamın duvarında asılı olan saate kaydığında son dört dakikam olduğunu gördüm.
Koşturarak odadan çıktım. Ayakkabılarımı zıplayarak kolbasti oynar gibi giymeye çabalıyarak evden dışarı çıktım.Bütün merdivenleri koşarak iniyordum.
Nefesi bir taraflarımda alıyorum anlıyacağınız. Allah belanı götünden versin
Akça. Pislik herif. Ayak serçe parmağını sehpalara vurasın. Ön dişlerin döküle, aşık olduğun kız sana abi desin emmiii.İçimden Akça'ya beddularımı edip , sitenin kapısından çıktığımda, tabiri cayiz ise ellerimi semaya açarak bir amin çektim.
Şuan gözlerim yuvalarından çıkabilir,
çıkmasa bile ben kendi gözlerimi memnuniyetle oyabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...