12.Bölüm: Sürtükler Kraliçesi💥

4.9K 181 49
                                    

Bölümü oylayıp yorumlarınızı bekliyorum aşkolar❤❤🤣

Öpüldün beybi🖤

.............

"Telefonuma 'kocam nerede ?' uygulamasını mı indirdin lan?"

Hala elimdeki telefonuma alık alık bakıyorudm. Kevaşe kuzenim beni nasıl dikizleceğinin her yolunu nasıl bulduğunu anlıyamıyordum.
Sürtük işte üsteleme kanka.
"Cırlama ya kuzen. İyi yapmışım hem yoksa ellenmedik yerin kalmazdı neme lazım."
Yaptığın deyimi sikeyim senin!
"Ölmüş müdür kanka?"
Başımı cama çevirip bıkkınlıkla ofladım.
Arabaya bindiğimiz andan beri papağan gibi aynı şeyleri saydırıp duruyordu.

Öldü mü kanka?

Verdin mi kanka?

Nasıldı kanka?

"Büyük müydü kanka?" bugün kesin cinayet işilecektim sanırım. Torpidoyu açıp, önlem olsun diye aldığım çakımı çıkardım.

Çıkarmamla arabayı sürmek için bir yola birde bana bakan bir çift sürtük gözler bana dönmüştü.

"Valla keserim lan! yemin ederim keserim. HE siktirdim lan var mı? ne meraklısın elalemin bir yerlerinin bana girmesine sen!"

öyle kuvvetli bağrıyordum ki pısmıştı resmen. Susup kalmış bir şekilde arabayı sürmeye devam etti.
Telefonnum bildirim yağmuruna tutuluyordu sanki. Üst üste mesajlar geliyordu.

WATTSAP'TAN bir yeni meseajınız var.
Gönderen: Hayvan!
Evde yokluğun çok belli oluyor.

Hayvan: karşımda yarı çıplak oturmana bir günde alıştım sanırım.

Hayvan: Sinirden domatese dönmüşsündür şimdi sen bu mesajı okurken.

Hayvan: Nasıl olsa yarın yine burada olacaksın ;)

Hayvan: kıyafetlerime ter kokunu bulaştırmışsın.

Kim? ben?
bir köpek gibi kendimi koklamaya başlamıştım. Hayır ya ter felan kokmuyorum.

Hayvan: İT olduğunu kabullenir gibi koklayıp durma be!

amına koyduğumun oğlunun her yerde gözü vardı anlaşılan. Bana it diyen ağzını CEnnet mahallesindeki Pembenin yaptığı gibi CCAAAAAARRTT diye ortadan ikiye ayırasım vardı şuan.
parmaklarımı hızlıca klavyenin üstünde gezdirdim.

Siz:Ulan erkek oruspusu!

Siz: 1. Dayağımı özlediğindendir yokluğuu fark etmiş olman. Karşıma çıktığın ilk anda yumruğumu o çakır gözlerinle buluşturacağım!

Siz: 2. Karşında yarı çıplak oturmadım. Oturmak zorunda kaldım!

siz: 3.Sen kimsinde ben seni kaileye alayım?

Siz: 4. Ben ter kokmam. ha bu arada it görmek istiyorsan muhattabın ayna olsun!

Hayvan: Taramalı tüffeğe bağladın yine.
çok konuşmanı değil alttımda inlemeni tercih ederim ;)

Al canımı ne olur Tanrım!
Kevaşe kraliçesi kuzenim bana kaçamak bakışlar atmakla meşgüldü şuan. Ben ise geri dönüp Akça piçini öldürmenin yollarını arıyordum.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin