𝚂𝚎𝚣𝚒𝚗'𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ı𝚖ı𝚗𝚍𝚊𝚊𝚗𝚗..."Boyun posun devrilsin Cevat!
Evi başına yıkılasıcaaaaaa!
Kör kurşunlara gelsin inşallah!
Uyurken fareler burnunu kemirsin!
Tırnakların çekilsin!
Kaçırdığın kız travesti çıksın!"üçlü kız kavmimleri olarak hep bir ağzıdan bir "AMİİİİİİNNNN!" çektik. Aysun ağrıdan çatlayan başına yazma sarmış, koltukta yarı baygın bir halde Cevata bedduallarını sıralıyordu. Berna sağ taraftan, ben sol taraftan bileklerine kolonya döküp ovuyor, onu sakinleştirmeye çalışıyorduk.
"Gelmiş bir'de seni on dört yıl sevdim diyor.
Senin aşkın bastın!" ağlayarak başını koltuğun kenarına dayamıştı.
"Ya o senin maydonoz yeşilliğe ne demeli?
Kardeş dedik bağrımıza bastık!
Kimse anlamadığı halde ben anladım sevdiği biri olduğunu. O ise gidip Cevata kız kaçırmakta yardım ediyor!"Berna bana kuşku dolu gözle bakarak sarı saçlarını omzundan geriye itti.
"Benim canım arkadaşım. Canım yengem."Koltukta doğrulan Aysun, işaret parmağını tehdit varı bir şekilde Bernanın yüzüne doğrultu. "Bana yenge deme!"
"Tamam demem de, bak abim öyle bir şey yapmaz. Ben biliyorum seni ne kadar çok sevdiğini. Sezin sen'de bir şey desene."
Yazmalı başını tutan Aysuna
"Erkek değiller mi yaparlar onlar!
Ben her şeyi beklerim şimdi kusura bakma Berna. Tamam Cevatı tanıyoruz, iyi çocuktur, delikanlıdır felan ama sonuçta erkek!"diyerek başımı dik tuttum.Berna sıktıyla ofladı. "Bir kere aldatmak erkeğe mahsus değil. Kadınlar da aldatıyor.
Ayrıca ben abime güveniyorum yapmaz öyle şey."Aysun ve ben aynı anda"Diyosun?"
diyerek Berna'nın yüzüne eğildik.
"Evet diyorum.""İyi o halde gidip evi baslım!" diyerek yine ortaya bombayı bıraktım.
Aysun başındaki yazmayı çıkarıp
"Basıp ağızlarını yüzlerini kıralım kuzen."
demişti öfkeyle. Berna bizi kolumuzdan tutup gitmememiz gerektiğini söylese de bu işlem başarısız olmuştu."Aysun sen Muharremi mabedinden çıkar.
Benim arabada Haydar var. Sana gelecek olursak küçük cadı. Hele bizi bir sat, hele sat, Seni ayaklarından tavana asıyormuyuz o zaman görürsün!""Tamam ya gelmeyin üzerime!
Bakın eve gideriz ona okay'im. Evde kız yoksa kaçar giderim. Haa evde kız varsa işte o zaman hemcinslerimin yanında olur onların ağzına sıçarım!"İkimiz bundan memnun olarak üstümüzü bile değişmeden pijamalarımızın üstüne montolarımızı giydik. Gece gece ev basıyoruz oh ne âllâ memleket!
Ayakkabıllarımızı giydikten hemen sonra vestiyerdeki levyeyi çıkarıp Bernanın eline tutuşturdum."Al bakalım şu Ökkeşi!
Kullanmaktan da asla çekinme."Berna gözlerini devirerek
"Dayak aletlerine isim koymak
tam senlik bir iş." diyerek homurdandı."Çok konuşma'da önden yürü hayde!"
_________
"Kırıyorum kapıyı!" Aysunu kolundan çekiştirip durdurdum. "Manyaklaşma.
Evin anahtarı bende var. Belki İş üstünde yakalayacağız onları ne biliyorsun?
Toparlanmalarına izin veremeyiz!"Berna elinde korkuyla tuttu Ökkeşi bana doğrultu. "Sen'de Yıldırımın evinin anahtarı ne geziyor?"
"Annemin evinin anahtarı da onda var.
Fazla kurcalama yoksa kafanı kırarım Haydarla ona göre."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...