𝙱𝚒𝚛 𝚐𝚎𝚌𝚎 🌙
𝙰𝚗𝚜ı𝚣ı𝚗. 𝙷𝚎𝚛 𝚢𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚔𝚎𝚜𝚝𝚎𝚗.𝙰𝚢𝚜𝚞𝚗&𝙲𝚎𝚟𝚊𝚝 ç𝚒𝚏𝚝 ş𝚊𝚛𝚔ı𝚜ı
𝚃𝚞ğ𝚔𝚊𝚗: 𝙱𝚞 𝚔𝚊𝚕𝚙 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚞𝚗𝚞𝚝𝚞𝚛 𝚖𝚞?"Sürekli aynısını yapıyorsun!
Beni kendimden geçirip aklımı başımdan alıyor, gecenin bir saati peşinden sürüklüyorsun!" sonbahara yeni yeni girdiğimiz ama hâlâ gündüzleri sıcak olanan havanın aksine geceleri epey serindi. Üzerine giydiği ceketini çekiştirdi ve dudaklarıma yapıştı. Üst dudağımı büyük bir ihtirasla öptüğünde yine aklım uçup gitmişti.
Ondan kendimi koparmak için uzaklaşmak istediğimde dudaklarıma dişlerini geçirdi.
Bir öpücüğüyle sarsılıyordum.
Lanet olsun! deliriyorum!Bana yaşattığı acıdan nefret ediyordum.
Tek öpücükle beni kendine düğüm etmesinden, öpüşürken bile ağladığım için kendimden nefret ediyorum.
"Allah benim belamı versin! Lütfen ağlama."
dedi dudaklarımın üstüne. Nefesini zorlukla düzene sokmaya çalışıyordu.İki ellerimi kavradı.
"Şu kapıdan içeriye el ele gireceğiz! Ve siktiğimin delikanlılığı da umrumda değil!"4 Saat önce...
Serkan kol kaslarını gözüme sokmaya çalışarak havuzun bir kıyısından diğerine hızlı kulaçlar atarak yüzüyordu. Benim gibi sarışındı. Kızlara söylediğim gibi çekici bir adamdı.
Ama benim aklım İtalyan maçodaydı!
Eski Aysun olamıyorum, dönemiyorum geriye. Yine gelip aklımı darma duman etmişti. Onu sevmeyi bırakamıyorum!
Yıllar önce olduğu gibi yine beni incitmişti.
Delikanlılığa tersmiş. Götüne yıldırım düşerde ömür boyu sıçama inşallah!Alev sıç! Mal kafa! Pislik! Şerefsiz!
Seksi yırtıcı seni! Kömür bakışlı! İnanılmaz dudaklara sahip olan meteor!Düşündükçe batıyorum. Sus Aysun, sus!
Serkan yanıma geldi ve her zaman hafif uzun olup topladığı saçlarını geriye itti.
Tamam yakışıklı adamsın, hatta kalbime o göt girmeseydi seni öperdim belki.
Ama az geri dur be!
"Teninin rengi çok güzel."demişti.
Anca bedenimle ilgilen zaten!"Benim'de yumruğum!
Tadına bakmak ister misin?" ikimizde havuzun başına dönmüştük. Serkan bana çok yakındı. Öyle yakındı ki bedeni bedenime çarpıyordu. Cevat lacivert bi şort giymişti, üstü çıplaktı. Çıplak?
Etrafıma baktığımda bir çok kızın ağızından sular akıyordu ona bakarken. Esmer ve yanık tenin güzelliği binlerce kilometreden fark edilirdi. Çok yapılı değildi. Ama çelik gibiydi. Yine içimden bir şeyler akıp gidiyordu ona bakarken. Kömür gözleri ateş atıyordu. Yedi atmış beş silah gibi ateş ediyordu yemin ederim. Tabi şuan sinirden el bombasına döndüğü için, etrafta terör estiren ve ülkemizde yasaklı olan keleşte olabilirdi.İyice Türk Silahlı Kuvvetlerine bağladım. Siyah saçları gözleriyle birebir orantılı şekilde kapkaraydı. Mütiş bir cool'lukla havuza balıklama atladı. Başını sudan çıkardığında göğüslerime yüzünü sürterek kalkmıştı. Serkanı kolundan tutup iteledi."Yanlız biz Aysunla konuşuyorduk."
dedi Serkan. Sesindeki sinir bariz olsa'da nazik davranamaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...