"𝙺𝚊𝚕𝚋𝚒𝚗𝚒𝚣𝚕𝚎 𝚢𝚊𝚙𝚝ığı𝚗ı𝚣 𝚑𝚎𝚛 ş𝚎𝚢,
𝚂𝚒𝚣𝚎 𝚐𝚎𝚛𝚒 𝚍ö𝚗𝚎𝚌𝚎𝚔𝚝𝚒𝚛."
𝓜𝓮𝓿𝓵𝓪𝓷𝓪.
Yazardan not: Gizem kategorisinde 2.sıraya dün girmiştim. Yârabbi neden yirmi dört saat bile olsa şu gariban kuluna sevinç yaşat mıyorsun? diye sormak istesemde sormuyorum.
(Kategoride gerilemişim. Sinirler everest,
Üzüntü hatsafa, kırgınlık diz boyu.)Allahsen nedir benim bu çilekeş yüzümün gün görmeyen hali?
Ne zaman hayallerim gerçek olacak?
Ne zaman milyoncuk okunacağım?Neyse, yine hevesim bir tarafıma kaçtı.
Şuan size komik geliyor olabilirim sözlerim. Oysa ben bunları yazarken bile boğazımda yumrular oluşuyor.
Keyifli okumalar🐰
Yarışın başlamasına neredeyse dakikalar kalmıştı. Günlerdir kendime tek taviz vermeden soluk soluğa çalışmış, insan üstü mücadeleye girerek motorun hakkını vermiştim. Bir sürü kameramanlar ve gazeteciler yarışın başlıyacağı alana yığılmıştı. Benim yarışa dahil olmam magazin camiasına bomba gibi düşerken,
Gazetelerede Sezin ve Akça düellosu olarak manşetlerde boy göstermiştik.Hâlâ Akçayı görememiş olmam, yarışa katılıp katılmayacağını bilmemek beni deli ediyordu. Bizim ekip tam kadro benim yanımda, bana destek vermek için gelmişlerdi. Aysun geldiğinde hepsinin üzerine siyah renkte baskılı tişörtler getirmişti. Aysun, Berna, Cevat, Yıldırım, hatta Çağlar bile üzerine Kraliçe yazılmış olan, benim resmimi taşıyan baskılı tişörtü giymişti. Aysun bir yandan kollarıma mesajlar yapıyor, Berna ise gözlerimin içine bakarak bana motivasyon konuşması yapıyordu.
Yarışa değil, ringe çıkıyoruz sanki.
"Neden bu işe kalkıştın hiçbir fikrim yok ama sen aklına ne koyarsan yaparsın!
Yapacaksın göster kızım kendini!"Gaza geliyorum,Tutmayın ulan beni!
Berna susunca Aysun kulağıma eğildi.
"Yıldırım'la ne iş kanks?"Kanks ne amına koyim ya?
Zaten yaşadığım adrenalin kalp hızımı dakikada binbeşyüz attırıp,bilime meydan okuyordu.Bir de seni mi çekeceğim ben?
Harbi kalbim götümde mi atıyor ne acaba?Pıtışında atacak hali yok.
Haaa orada atıyorsa o kalp ritmi değil,
Libido ritmidir.Böyle anlarda çıkmandan nefret ediyorum?
Lan bana laf atacağına kıza cevap ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...