"𝙶𝚎𝚌𝚎𝚢𝚍𝚒 𝚑𝚎𝚛 𝚢𝚎𝚛, 𝚜𝚎𝚗 𝚢ı𝚕𝚍ı𝚣𝚍ı𝚗."
5.000.000 Beğeni 47.980 Yorum @sezinsarılmaz: My life, my man.🖤
@Akçakarahanlı:@Sezinsarılmaz My life, my woman🖤
@okefıe: inanamıyorum sevgili olmuşlar💜
@serpiljd:Çok yakışıyorlar Allah mutlu etsin.
@cenksr: Sezinin yeni saçlar yakışmış.
@esrakod: Saçlar efso şampiyon kadın🏆
@akçakarahanlı gönderiyi beğendi.
@yıldırımkptn gönderiyi beğendi.
@aysunpeksa ve diğerleri gönderiyi beğendi.
Harika ötesi olmuş saçlarıma hayran hayran bakıyordu Akça."Neden sana her şey bu kadar yakışıyor kadın?"dedi "N" harfini bastırarak. Eğilip yanağıma bir öpücük kondurmuştu. Onunla seviştiğimiz günün akşamına doğru aynanın karşısına geçip dağılmış saçlarıma bakarak oflamıştım. Akça çok yorgun olduğundan uyanmamıştı.Bende aklıma eseni yapan bir karekter olduğumdan siyah boya alarak saçlarımı muhteşem boyamıştım. Beyaz tenime ve mavi gözlerime çok yakışmıştı bu renk.
Siyahı sevmeyen gebersin be!
Resmen her yerimden asilik akıyordu.
"Kadınım?" ayy bana bir şeyler oluyor tutmayın. Kalkacam ağzını yüzünü ısıracam az kaldı. "Pezevenklik yapma bizimkiler şimdi gelir." dedim dudağımı ısırarak.
Sonbahara girmiştik. Hava soğukluğunu ufak ufak belli ediyordu. Akça üstüne siyah bir kazak giymişti. Ben ise ona ayak uydurmak için siyah şık bir şort,üstüne uzun kolu ince bir büstiyer, siyah yağmurluğu andıran ceketimi giymiştim.Bar fazla kalabalık değildi. İçeri giren herkes bizi, yani Kral ve kraliçeyi selamlıyorlardı.
Evet herkes attığım postu görmüştü.
Yılın bomba aşkı olarak gündemdeydik.
İçimde tarif edilmesi imkansız bir duygu yeşeriyordu. Onunla geçirdiğimiz anları düşünce kadınlığımdaki sızı kendini belli etmişti. Tabi aynı sırada Akça bacak aramdaki baldırımda parmaklarını gezidirdiğinden bu olağan dışı bir şey değildi.Agzın Tekeler!
Harbiden azgın bir tekeye dönmüştüm ya.
Akça bacağımdaki keşiflerine devam ederken elini yakaldım ve bana bakan çakır gözlerine diktim gözlerimi. Kaşlarımı kaldırarak"Yapma."dedim ve gülümsedim.
Şahane gülümsemesini bana sundu.
Kimseyi umursamadan dudaklarıma eğilip öptü. Alt dudağımı yakaladığında istemiyerek onu ittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...