Sıtmalı kelimeler..

2.4K 113 36
                                    

𝚈𝚊𝚗𝚕ı𝚣𝚕ı𝚔𝙼ü𝚣𝚒ğ𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚍𝚒𝚗𝚕𝚎𝚖𝚎𝚜𝚒𝚍𝚒𝚛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...𝚈𝚊𝚗𝚕ı𝚣𝚕ı𝚔
𝙼ü𝚣𝚒ğ𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚎𝚗𝚒 𝚍𝚒𝚗𝚕𝚎𝚖𝚎𝚜𝚒𝚍𝚒𝚛....
Ö𝔃𝓭𝓮𝓶𝓲𝓻 𝓐𝓼𝓪𝓯.


Yorgunum. Çok yorgunum uzun zamandır.
Lakin ne ara nefes almak bu kadar zolaştı
onu bilemiyorum işte.
Boğzımda tıkanıp kalıyor cümleler.
Ucu bucağı yok bu duygunun farkındayım.
Mütemadiyen hissettiğim kimsesizliğin sonu yok. Bir zamanlar dolaştığım yetimhane koridorlarını bile özler oldum sanırım.
"Yarası, yarasına denk geleni sever insan."
Ne güzel söylemiş şair. Yaram oradaki çocuklarla aynı olduğundandı sanırım görünmez bir halka haline gelişim.

Çocukluğumu özlüyorum....

O zamanlarda değersizdim,kıymetsizimdim.
Ama şuan yaşadığım hayatın içinde kayboluyorum. Bir zamanlar tek istediğim şey anne ve babaya sahip olmaktı.
Ağlayan, küçük elleriyle göz yaşlarını silmeye uğraşan o kız ilişiyor beynimin en ücra köşelerine. Şuanki acılarımı bilseydi
ağlar mıydı kimsesizliğine?

Çok zor bir dönemden geçiyorum.
Uzun zamandır içimde biriken elem,
Sonunda yakalamıştı işte en can alıcı yerimden. Sürekli berat hissediyorum.
Tek bir umuda sarılıyorum.
Çok okunan bir yazar olmak.

Âlel âde yazdığım bu Kitap'a içimi dökmek ne büyük bir yanlızlık bilemezsiniz.
Ağlayarak komedi dolu bir kitap yazmanın ne denli zor olduğunu yada.
Etrafımda başaramıyacağımı düşünen bir çok insan var. Başarılarımla memnun olmayı bilmeyen insanlar. Küçücük şeylerle mutlu olduğumda beni yargılıyanlardır onlar. Kitap yazdığımı söylediğimde bana tuhaf bir bakış atıyorlar. Bir şey söylemiyorlar ama gözlerindeki saf aşağılama bir çok duyguyu dile getiriyor zaten.

Bağıra çağıra ağlamaya ihtiyacım var.
Keşke çoğu şey size anlattığım kadarıyla sınırlı kalsaydı, ama değil. Hayallerim en tertipli şekilde bir bir uzaklaşıyor benden.
Dar bir eşikten kaçırıyorum aklımı....
Bundan çok ama çok uzun zaman sonra
okuduğunuz satırlar,
Ölü bir kadının günlüğünden ibaret
Olacaktır. Hayalleri için çırpınan, hastalıktan yataklara düşsede her daim yazan bir kadının satırları. Yarattığı dünyadaki karakterlere istediği hayatı yaşatmaya çalışan yorgun bir kadın. Sezinin küfürlerine sığınan, cesaretine hayran olan bir kadın. Daha fazla konuşamıyacağım.
Zaten ıslak gözlerim yüzünden doğru düzgün ekranı göremiyorum.

Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan.
Düşündükleri, düştükleri ağır gelir.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin