28.Bölüm:❊ Çivi Topuk ❊

2.7K 148 36
                                    

"İç𝚒 𝚍ışı𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚛𝚐𝚞𝚗 𝚘𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛𝚊
𝚍𝚎𝚢𝚖𝚎ğ𝚒𝚗."
𝓚𝓱𝓪𝓵𝓮𝓭 𝓗𝓸𝓼𝓼𝓮𝓲𝓷𝓲

"Al ayağıma girdi Sezin! Sana çivi topukluyla motor sürülmez dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Al ayağıma girdi Sezin!
Sana çivi topukluyla motor sürülmez dedim."
Arkamda oturmuş bır-bır konuşarak kulağımı kanatmaya yemin etmiş olan Yıldırıma başımdaki kaskı çıkararak girişmiştim. Elleriyle kafasını korumaya çalışsada benim gibi bir dayak filozofundan
Kaçması nihayetinde imkansızdı.
Başına vurmayı bıraktım ve homurdandım.
"Hayır efendim. Öyle bir kanun varda benim mi haberim yok? Ben çivi topuklularla süreceğim sende göreceksin!"

"Allah için neden taktın bu kadar öğrenmeye?"

Kafama kaskı geçirdim ve motora ellerimi yerleştirdim. Ayağımla vites attıktan hemen sonra konuşmaya başladım.
"Çünkü mükemmel şekilde sürmeyi öğrendiğimde Akça karahanlıyı maziye gömeceğim!"

Başını omzuma koydu ve bana aptala bakar gibi baktı.
Yakışıyor mu senin gibi koca adama bu hareketler?

"Kıçında açık değil, bu neyin rüyası?"

"Ağzının üstüne tekrar kaskı yemek istemiyorsan sus! Bu zamana kadar kafama ne koyduysam yaptım,yine yapacağım.
iyi bir yarışcı olup Onunla kapışacağım!"

"Bunu ben daha başaramışken sen nasıl yapacaksın merak ediyorum?"
Ofladım, az önce binlerce kez yapamadığım şeyi tek seferde yaptım ve motoru hareket ettirdim. İlk önce sağa sola yalpalasamda
sonrasında direksiyon hakimiyetini sağladım.

Burası hiç kullanılmayan bir otoyoldu.
Bir kaç yıl önce tamamen kapatılmıştı anlıyacağınız. Vitesi yükseltiğim gibi gazı kökledim. "Sezin yavaş!"

Başımı ona çevirdim.
"Sakin ol brütüs,daha yeni başlıyoruz."

Aslında lise yıllarında bir kaç kez sürmüşlüğüm olmuştu. O zamanlar gayet iyi sürüyordum bence. Tabi araya yıllar girince unuttum haliyle. Ama şuan eski Sezin geri gelmiş gibi hissediyordum.
"Sen hani bilmiyordun?" diyerek şaşkın bir ses tonuyla kulağıma bağırdı.

Ben ise onun şaşkın haline kahkahalarla güldüm.

"Bilmediğim sürmek değil, onun yaptığı Artistik hareketler."
Benim adımda Sezinse inanılmaz hareketler öğrenip yarışta kralın elinden tacı alacağım ve Kraliçe olacağım.

Çekilin yoldan kraliçe geliyor.

Onun yaptığı gibi virajlı yollardan yana yatarak geçebilir miyim acaba?
Aslında yapmaya çok korksam da, onun bana sarf ettiği sözler geldikçe aklıma daha çok bileniyordum.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin