Keyifli okumalar❤
Üç gün.Üç koca gün geçmişti.
Ne demek istemişti Akça?
Hiç kimsenin bilmediği Akça kimdi ki?Neden sürekli bunu düşünüyorum?
Elime aldığım cips poşetine daldım ve ağzıma doldura doldura yiyordum hayvan gibi. Trans halinde düşünüyordum da bir yandan.Ne demek karanlığıma hoş geldin?Ne yapmaya çalışıyordu?
Belkide boş tehtihler de bulunuyordu sadece.O adamda boş tehtit yapacak
Göz yok sana diyim.Haklıydı.Hemde çok ama bir tarafım bangır bangır boş olduğunu söylüyordu. Sıkıntıyla nefesimi dışarıya savurdum.
Yağlı ellerimle telefonu kavrayıp onun numarasına tuşladım.
Numarasını "Hayvan"olarak kaydettikten sonra mesaj atmak istedim. Kendimle bir kaç kez çeliştikten sonra parmaklarımı klavye üstünde gezdirdim.S: Ne demek istiyorsun?
S: seni anlamıyorum.
S: ne yapmaya çalıştığımı anlamıyorum.
S: Amacın boş tehtitler mi savurmak yani?
Hayvan çevrimiçi
Hayvan yazıyor...
Hayvan : Eğer beni gerçekten tanıysaydın asla boş laflar etmiyeceğimi bilirdin!
Hayvan : yaptığın şeyin bir karşılığı olmalı,olacakta zaten!
Hayvan : ve bu senin hiç hoşuna gitmiyecek.
S: karanlıktan hoşlanmadığımı nereden biliyorsun?
Hayvan : karanlığımda boğulmak istediğinide biliyorum.
Ne demek bu şimdi?
Onun karanlığı ne ki?S: Nesin sen her kitapta olan
Kötü çocuk mu hı?Hayvan sesli mesaj kaydediyor...
Hayvan : Bir kere olsun yargılamamak sana uymaz değil mi? Yaptığının bedelini sana ödeteceğim. Ve geride sana dair bir şey kalmıyacak. senden öcümü aldıktan sonra Sen artık ben olucaksın.!"
Sesinde anlamadığım bir ton vardı.
Biraz hüzünlü müydü?belkide sadece bana öyle gelmişti. Fakat bir başka ton vardı ki o bariz belliydi,Öfke.S: Ne nedemek istiyorsun açık konuş!?
Hayvan : Pembe oyuncağına iyi sarıl bu gece diyorum!
Karşımda duran Pembe ayıcığımla göz göze geldimizde içime korku düştü, o bunu nerden biliyordu?
Hayvan : Etrafa salak salak bakmayı kes.!
Şimdi daha fazka korkmaya başlamıştım işte. Elimdeki cips poşetini kenara fırlattım. Sıçacaktım korkudan resmen.
Hayvan: benimle ilgili bildiğin bir bok yok öyle değil mi? Bir röportaj için yaptığın şeye umarım değmiştir. Keşke yapmasaydım demezsin diye düşünüyorum.
Onun hakkında bir şey bilmediğim doğruydu. Ne bekliyordum ki, bu çocukta farklı olan şeyler vardı biliyordum.
Telefonu kenara fırlattım ve diz üstü bilgisayarımı açıp kötü çocuklarla alakalı bir sürü flim izlemiştim. Yetmemişti okumuştum.
Ben ne yapıyorum Allahsen?Göt korkusu.!
Tekrar telefonuma uzandım.
Ekranı açtığımda bana yollamış olduğu bir fotoğraf karesi vardı.
Avuçlarında küçük bir kuş yuvası vardı. Ne demek istiyordu.S: bu ne şimdi ?
S: yaptığın hoş değil tamam mı!
Hayvan çevrimiçi..
Hayvan yazıyor ...
HAyvan:
Hayvan: nasılda sarılıyorsun bana.
Yarın Seni gelip alacağım.Sana ne dersem onu yapacaksın!S: yoksa?
Hayvan : Yoksa bu fotoğrafları magazine veririm ve önceden bir ilişkimiz vardı ayrıldık sindiremedi böyle bir oyuna girdi derim. Seninde o çok sevdiğin işin biter !
Gözlerime inanamıyordum .
Ne ara çekmişti bu fotoğrafı?
Salak ben!bu adam benim odama nasıl girmişti?
Peki ya ben şimdi ne yapacaktım?
Sıçtın kızım Sezin sen!
Bahane bulmam lazım ama ne?
Çalışıyorum mu desem,Ne desem ki?Hayvan : iki haftalık iznin olduğunu biliyorum. O yüzden bahane aramaya sakın girme!
Yarın görüşürüz tarla faresi.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18
HumorDikkat: Argo ve küfür barındırdır. Rahatsız olacaklar okumasın. +18 içerebilir. 🚬Ben seni özlüyorsam bundan sana be arkadaşım?🚬 📌Hergün düzenli bölüm yayımlıyorum📌 Sıradan bir gazeteci kızken, hayatıma giren mandayla derbeder oldum...🤦♀️ Ben...