45.Bölüm:Kız isteme?🎃

1.5K 88 62
                                    

😍bölümü oylamayı unutma beybi🤩

(Bu arada bok gibi bir piskolojiyle yazıyorum..)

𝚂𝚎𝚣𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚕𝚊𝚝ı𝚖ı𝚗𝚍𝚊𝚗.

Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum. Geberiyorum.

Bok çukuruna gitmek için uçuşa geçiyorum.

"Neden giydirdiniz bu elbiseyi bana?
Şalvarla karşılarına çıkardım, onlarda beni istemekten vazgeçelerdi işte."

Bir yandan saçımı yapan Aysun, bir yandan makyajımla uğraşan Berna'ya oflamaktan başka bir şey elimden gelmiyordu.

"Hani sen evlenme teklifi ediyordun,
ne oldu?"

"Bok oldu Berna, yer misin?"

"Yine iğrençliğin zirvede!"
Aysun ikimize bakarak göz devirdi.

Hayır ben tam plan yapıyorum, düzenekleri kurmaya başlıyorum, her şey bir anda nasıl bombok oluyor biri bana söylesin!?

Aysun bana Akçanın evlenme teklifi edeceğini söylediği günün ardından, babam beni aramış; "kız isteme var, kız isteme."
demişti. Bana sordular mı acaba ben istiyor muyum?

İki buçuk aydır Akça ile tanışıyoruz.
Ulan ben iki buçuk ayda evlenecek kız değilim. Sanırım ben evlenmek felan istemiyorum. Hayır yani her kız evlenecek diye bir kâide var da ben mi bilmiyorum?

Bir kitapta evlenilmeden bitsin ya!

Ama yazar resmen kitabı uzatma derdinde.
Gözüne ekmek bandığımının kızı, yap bana be güzelik. Gel sen şöyle mezarlık sahnesi yarat.
Benim elimde bir kürek, Akça ise bir kefene sarılmış olsun, gömeyim onu oraya beaa!

Bi siktir git aradan da hikayeyi okuyalım!

"Yok böyle olmayacak, ben yerimde duramıyorum."

Berna omzuma elini koyup
"Heyecandandır o, heyecandan."demişti.

Şimdi bir sansürsüz küfür edeceğim ayıp olacak!

Terbiyeye mi geldin?

"Kaçsam mı?" diyerek ayanaya yansıyan iki Süliyete baktım. "Hayatta olmaz." dedi Berna.

"Kızım kaçacaksan düğünde kaç. Hem kaçak gelin olursun, yemin ediyorum gündemden düşmezsin." Aysunun verdiği akıl bu kadar olurdu zaten.

"Bu takım elbisesini bana giydirmen şart mıydı cidden?" odaya destursuz giren Cevat içinde rahat hissetmediği jilet gibi takım elbisesiyle resmen sirke satıyordu.

Aysun saçımı bırakıp Berna'ya 'Burası sende'
bakışları attı. Cevatın yanına yürüyüp kıravatını düzeltmeye başladı.
"Çok yakışıklı olmuşsun ama onu ne yapacağız?"

Cevatın dudakları yukarıya kıvrılmıştı.
Siyah tamının içinde şaheserdi sanki.
O derece yakışıyordu ona takım elbise.
Tabi,

Cevat eşittir = Etlik takılar.

İtalyan Maço.. Immm

"Şu kömür karası saçlar, kömür karası gözler, boy, pos, endam. Kimin sevgilisi benimki kadar yakışıklı?Allahım yüce Rabbim,
Durdum, durdum turnayı gözünden vurdum." Aysun sevgilisine ballandıra ballandıra aşkını anlatırken Cevatın koltuk altları kabarmıştı.

"Madem öyle, bende seni isteyeyim mi bugün, hazır herkes istemeye geliyorken?"

Aysun kocaman gülümsemişti.

Oksijen Hırsızı/Yarı Texting/+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin