15 | 🔞

2K 51 4
                                    

"Taehyung kita kat mana ni?" tanya Dalhee dalam keadaan yang sangat-sangat lemah. Dia melihat sebuah bangunan tersegam indah dihadapan mereka sekarang dengan cahaya yang sangat terang dari dalam bangunan itu.

"Taehyung!" Dalhee menjerit kecil apabila pergelangannya ditarik kasar oleh Taehyung untuk masuk ke dalam bangunan tersebut.

Dalhee terkedu. Melihat bangunan itu sangat mewah, hiasan yang sangat mahal dan berkilauan sepertinya dicuci dan dikilat setiap jam! Bila dia amati sendiri ini ialah hotel! Ada beberapa orang yang masuk bersama bagasi.

Dalhee yang tadinya terasa pening terus melawan dirinya dan meronta-ronta minta dilepaskan oleh Taehyung.

"Taehyung lepas... Lepas!" Dalhee cuba untuk melepaskan tangan Taehyyng dari memegang tangannya tapi tenaga Taehyung terlalu kuat untuk dicabar.

Dalhee berjaya diheret Taehyung masuk ke dalam lif.

"Apa kau buat ni?!"

Taehyung memandang Dalhee sekilas dengan jelingan yang susah untuk difahami. Tiada lagi senyuman manis yang mampu buatkan jantungnya gugur. Sebaliknya senyuman sinis itu cukup buatkan jantung Dalhee lemah. Dan waktu itulah Dalhee sedar yang dia sudah ditipu bulat-bulat oleh Taehyung.

Semuanya berputar sangat ligat dalam kepalanya bila fikirkan yang Taehyung sebenarnya ada niat jahat dengannya!

Lif terbuka. Dalhee terus meronta-ronta dan menjerit sekuat hatinya mengharapkan ia berhasil tapi Taehyung lagi laju menamparnya dengan sangat kuat buatkan wajah Dalhee berpusing.

Dia terkedu, tidak pernah ditampar sekuat itu.

Taehyung tak banyak cakap. Dia terus mengheret Dalhee. Kebetulan bilik yang Taehyung tempah tidak jauh dari situ memudahkan kerja lelaki itu.

Taehyung membuka dengan kad yang diterimanya discan pada system kunci. Sebaliknya Dalhee sudah meronta-ronta dan menangis sekuat hatinya.

"Susah betulah perempuan ni," Taehyung mengeluh. Dia membuka pintu dan memandang kiri dan kanan , risau kalau ada yang melihat tetapi nasibnya baik apabila kawasan itu sunyi sepi.

Tangannya yang masih memegang perempuan itu ditariknya dan seperti barang, dia mencampak ke dalam bilik sehinggakan perempuan itu terpelanting di lantai.

Pintu ditutup kemas dan tidak lupa untuk dikunci kalau-kalau ada orang yang cuba masuk.

"Taehyung apa ni..." Dalhee menangis dan mengesot ke belakang. Rambutnya meremang dan pipinya kelihatan membasahi keseluruhan pipinya.

Taehyung mencampak begnya dan kemudiannya membuka baju menampakkan badannya yang sasa itu.

"Aku tak pernah sex dengan innocent girl... look... you make me horny even more," ditunjuknya boner di dalam seluarnya kepada Dalhee cukup buatkan Dalhee mengigil ketakutan.

Kemaluan Taehyung sangat jelas disebalik seluar hitamnya itu cukup menjawab persoalan dalam fikiran Dalhee.

Dalhee sedari yang belakangnya ada dinding yang dihiasi langsir putih semata-mata.

Dalhee perlahan-lahan membuka begnya dan berdiri sewaktu Taehyung sedang sibuk membelek mukanya di cermin.

Dia melihat ada pasu hiasan yang diletakkan di atas sebuah almari kecil, sangat kecil pasunya dan bila diamati ianya kaca...

Dalhee terus mencampak begnya ke arah Taehyung dan mencampai palsu itu dan cuba untuk dibalingkan ke arah Taehyung tapi tindakan tanpa rancangan pastinya tidak berjaya seperti yang diinginkan.

Taehyung memandang pasu yang pecah itu sebelum memandang Dalhee dengan sangat bengis.

"Happy ke belum?" Taehyung ketawa sinis.

Dalhee menangis dan cuba cari jalan untuk keluar. Dia tidak boleh biarkan benda ni terjadi.

Dalhee cuba untuk terus berlari tapi Taehyung dapat baca fikirannya. Terus ditarik pinggang Dalhee dan dicampakkan atas katil. Dalhee seolah-olah memudahkan kerjanya, fikir Taehyung.

Dia ketawa melihat Dalhee sudah berada di atas katil.

Dia membuka seluarnya. Dan terus naik menerkam Dalhee.

"Tolong Taehyung..." Dalhee merayu banyak kali bila fikirkan dia tiada jalan lain melainkan dia merayu supaya dilembutkan hati Taehyung walaupun tiada tanda-tanda yang lelaki tu akan ubah fikiran.

Kakinya dikunci Taehyung yang on topnya. Dibetulkan rambut Dalhee dari menutup muka perempuan itu. Akhirnya Taehyung mengambil ciuman Dalhee dengan sangat rakus.

Dalhee menampar dada bidang Taehyung tapi bagi seorang lelaki seerti Taehyung, lagi perempuan tidak mahu having sex, ianya lagi seksi! Taehyung sebenarnya memang gila!

Dalhee dapat rasa sepertinya asetnya diraba-raba. Ciuman berubah ke leher Dalhee.

"Taehyung please stop..." rayu Dalhee lagi.

Ini kali pertama dia dicium dan diraba.

perlahan-lahan Taehyung mencabut semua pakaian Dalhee walaupun sudah dirayu untuk berikan sebanyak mana pun duit tapi apa yang Taehyung mahukan sekarang hanyalah Sex.

Dalhee meraung dengan sangat kuat kerana tangan dan kakinya dikunci oleh Taehyung. Badannya dimakan oleh Taehyung sepuas-puasnyanya.

"Tak nak Taehyung...." suara Dalhee kedengaran semakin layu ketika merayu-rayu kepada Taehyung supaya tak apa-apakannya untuk kali ke sejuta.

Suasana jadi kabur dan sejuk bila sedari dirinya dan Taehyung sudah tiada seurat benang pun buatkan dia rasa nak pitam. Badannya diraba-raba oleh Taehyung dengan sangat rakus dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki.

Dia menampar-nampar Taehyung sekuat tenaganya tapi bagi Taehyung, tamparan itu cukup membuatkan nafsunya semakin melonjak-lonjak naik.

Dalhee mencari-cari nafas kerana dadanya terasa sesak memikirkan dia dirogol oleh lelaki yang amat dia kenali. Matanya terasa kabur yang teramat dan semakin lama dia tidak lagi meronta-ronta untuk dilepaskan apabila Taehyung mengunci pergerakannya.

Yang dia boleh buat hanyalah membiarkan badannya diperkosa tanpa rela malam itu.

Kemaluannya mula terasa sakit dengan aksi ganas Taehyung. Bunyi desakan Taehyung buatkan dia ketakutan dan mengigil teruk.

Waktu itu Dalhee teringat benda-benda yang dia telah buat demi Taehyung konon-kononnya gembira bersama lelaki itu. Dia jarang habiskan masa bersama kawannya seperti dulu-dulu. Dia tipu eommanya sepanjang 2 minggu itu.

Adakah ini balasan kepada dosanya?

Baru dia tahu betapa bodohnya dia sekarang.

Taehyung melajukan pergerakan sedangkan Dalhee mulai rasa tidak semangat dan merelakan sahaja kerana mereka sememangnya sudah terlanjur

[✓] Toys | TaehyungWhere stories live. Discover now