1.1K 27 0
                                    

Godz.
15:45

Wróciłem zmęczony do domu i jedyne o czym marzyłem to obejrzeć jakiś serial i wypić kawę. Otworzyłem drzwi od samochodu, które później zamknąłem, tak jak i pojazd.

Ruszyłem w stronę drzwi do mojego domu. Wyjąłem z kieszeni kluczyki od domu, wsadziłem do zamka i otworzyłem je.

Ledwo co wszedłem do środka i zamknąłem drzwi, rzuciły się na mnie moje dwie słodkie istotki.

-Stęskniliście się?- spytałem kucając aby pogłaskać moich futrzastych przyjaciół.

Miałem w swoim domu dwa psy, które są dla mnie najważniejsze. Tymi psami byli Yeontan, który jest rasy szpicl miniaturowy oraz mój trochę większy pies Hyun, który jest owczarkiem niemieckim.

Nie byli wobec siebie agresywni, gdyż razem się wychowali od szczeniaka. Nigdy nie zapomne jak wielki szczeniak i mała włochata kuleczka biegała po mieszkaniu i się razem bawili.

Czasami jak wychodzę z nimi na spacer, to ludzie patrzą się na mnie jak na dziwka i za każdym razem są przerażeni, że owczarek niemiecki dogaduje się z owiele mniejszym psiakiem od niego.

Psy zadowolone zaczeły szczakać i skakać na mnie. Pogłaskałem je po łebkach i zdjąłem swoje buty oraz płaszcz. Klucze od domu powiesiłem na haczyk i tak samo zrobiłem z kluczami od samochodu.

Razem z psami poszliśmy do kuchni, gdzie z szafki wyciągnąłem karmę dla nich i nasypałem do ich misek oraz dolałem im wody. Sam otworzyłem drzwi od lodówki, aby sprawdzić czy mam coś do jedzenia. Westchnąłem gdy zobaczyłem braki.

Gdyby ona tu była, to miałbym codzienne posiłki i czułe pocałunki.

Zdenerwowałem się swoimi myślami. Przecież obiecałem sobie, że nigdy nie pomyśle o niej.

Zamiast zrobić sobie coś do jedzenia, wyjąłem z szafeczki białe wino, które ubustwiam. Również wyciągnąłem kieliszek od wina i wlałem do niego wcześniej wymieniony najpój.

Odłożyłem wino na miejsce i napiłem się z kieliszka trunku, który miło połaskotał mnie po gardle. Wyciągnąłem z kieszeni telefon i zamówiłem kimbap.

Usiadłem z kieliszkiem w dłoni na kanapie i włączyłem telewizor. Moje psy położyły się obok mojej kanapy i ułożyły się do spania.

Upiłem kolejny łyk alkoholu i patrzyłem na lecący w tle film.

Nie wiem z jakiego powodu cały czas miałem w głowie pyskatą dziewczynę.

-Cholera.

Pov T/I.

Wróciłam do domu razem z tatą, który jak zwykle skończył pracę o 17. Siedziałam teraz w swoim pokoju i rozmawiałam z dziewczynami przez kamerkę.

-Ja wam mówię, on jest taki wredny, że to szok. Jest jeszcze gorszy jak nasza nauczycielka od geografii- westchnęłam.

-Nie dziwimy ci się - uśmiechnęła się Agnieszka- Tęsknimy za tobą młoda.

-Ja za wami też kochane- zrobiłam serduszko z palców- opowiadajcie mi lepiej co u was ciekawego słychać- zaśmiałam się.

I w taki sposób minął mi wieczór.

Całe szczęście, że jutro mamy odwołaną ostatnią matematykę, ale za to jest przesunięta na drugą lekcję, podczas której mieliśmy mieć chemię.

Życie jest niesprawiedliwe.

My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz