12 maja
Piątek
Godz. 13:50-T/I zaczekaj!- usłyszałam krzyk za sobą, więc się odwróciłam.
-Coś się stało Yeji?- zapytałam.
-Tak, chce cię zaprosić na moje urodziny- uśmiechnęła się- Są 26 maja, o godzinie 16 u mnie w domu- dziewczyna dała mi zieloną kopertę- Mam nadzieję, że przyjdziesz.
-Będę. Możesz na mnie liczyć- uśmiechnęłam się w kierunku dziewczyny.
-Dziękuje, to wiele dla mnie znaczy- dziewczyna mnie przytuliła co odwzajemniłam.
-Nie ma za co- puściła mnie i szybkim krokiem poszła zapraszać resztę swoich znajomych.
Uśmiechnęłam się i ruszyłam w stronę sali, gdzie czekał na mnie mój mężczyzna. Otworzyłam niepewnie drzwi, gdzie napotkałam Taehyunga, który uważnie mi się przyglądał.
-Jednak przyszłaś- wstał i zaczął do mnie powolnym krokiem podchodzić.
-No jak widać, jestem- uśmiechnęłam się nieśmiało.
-Nie boli już?- spytał i gdy był bliżej dotknął moją talie.
-Odrobinkę- zaśmiałam się, kładąc dłonie na jego torsie.
-Obiecałem, że cię ukocham bardzo dokładnie, że nie będziesz mogła myśleć o niczym innym i słowa dotrzymałem, prawda?- szepnął mi do ucha, ściskając talię.
-Zostałam zaproszona na urodziny Yeji- zamruczałam jak kotek, gdy Taehyung całował moją małżowinę.
-Do tego czasu znikną te malinki z twojej szyji.
-Powinnam cię zabić za to jakie malinki mi porobiłeś. Ledwo je zakryłam!- powiedziałam zła.
-Nie unoś się tak- zaśmiał się- Następnym razem zrobię w takich miejscach by nikt nie widział dobrze?- odsunął się odemnie- To za dwa tygodnie szykuje się prawdziwa impreza.
-Niech ci będzie- przewróciłam oczami.
-Musisz uważać na sobie skarbie podczas tej imprezy- ponownie się do mnie zbliżył i położył swoje dłonie na moim policzku-Nie chce by stała ci się jakakolwiek krzywda- przybliżył się do mnie.
Jego usta zetkneły się z moimi tworząc romantyczny taniec. Bardzo nas pochłonął pocałunek, że nawet nie wiem kiedy znalazłam się na biurku mężczyzny.
Nie wiedzieliśmy jednak, że ktoś nam w tym samym czasie, zrobił nam zdjęcie...
11:00 ✓
14:00 ✓
17:00 ✓
20:00 ×
22:00 ×
CZYTASZ
My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]
RomanceT/I T/N to 18-letnia dziewczyna, która przez propozycje pracy swojego ojca musi przeprowadzić się do Korei Południowej zostawiając swoje przyjaciółki. Czy będzie akceptowana w szkole przez swoje korzenie? Czy zdobędzie przyjaciół albo miłość swojego...