Tata
O której kończysz pracę?
Kończę o 17, a coś się stało?
Nie. Poszłam z koleżanką na jedzenie.
Przyjedziesz po mnie jak skończysz pracę?
Jasne. Podaj tylko adres to przyjadę.
*********
To jest niedaleko mojej pracy. To w przeciągu 10 minut będę.
Dobrze. Kocham cię❤️
Ja ciebie też❤️. Uważaj na siebie!
Będę!
Odłożyłam telefon i spojrzałam na Yeji, która odłożyła swoje urządzenie.
-Lia zaraz będzie- uśmiechneła się.
-Dobrze- odwzajemniam uśmiech.
Po kilku minutach do knajpki weszła młoda Koreanka, w naszym wieku. To musiała być Lia. Miała blond włosy, brązowe oczy, jest niską osobą i ma szczupłą sylwetkę. Jej twarz była przyozdobiona uśmiechem i miała na sobie mundurek.
-Hej- powoedziała gdy podeszła do naszego stolika.
-Hej- odpowiedziałyśmy jej.
Yeji akurat przytuliła ją na przywitanie, co niższa odwzajemniła.
-Lia, poznaj, to jest T/I. Jest ona nowa w szkole. T/I, to jest Lia moja przyjaciółka, która jest w klasie 3a
- Miło mi ciebie poznać- uśmiechnęłam się.
-Mi również - przytuliła mnie co odwzajemniam.
Usiadłyśmy przy naszym stoliku i zamówiłyśmy tteokbokki. Gdy przyniesiono nasze zamówienia, zaczęłyśmy rozmawiać o wszystkim i o niczym.
Dowiedziałam się, że Yeji jest kapitanem drużyny koszykarskiej, a Lia jest przewodniczącą szkoły. Ja również opowiedziałam im o mojej szkole w Polsce, o moich przyjaciółkach itp.
-To w sumie fajnie jest w tej Polsce- uśmiechnęła się Lia.
-Nie jest- zaśmiałam się- pomieszkać wystarczy tydzień i spowrotem byście wróciły do Korei.
Rozmawiałyśmy jeszcze przez długi czas i wymieniliśmy się numerami telefonu. Byłam szczęśliwa, gdyż zyskałam koleżanki. Nie będe samotna.
O godzinie 17:05 pożegnałam się z Yeji oraz Lia i czekałam na tatę, który po 5 minutach był już na miejscu. Wsiadłam w samochód, przywitałam się z tatą i wróciliśmy do domu.
W domu czekała na nas kolacja i opowiedzieliśmy jak minął nam dzień. W pracy tacie idzie bardzo dobrze i sam zyskał znajomego. Był to Kim Yoongsun, który miał trójkę dzieci. Lecz były już dorośli.
Ja również odpowiedziałam swój dzień (nie licząc sprzeczki z nauczycielem) i po zjedzonym posiłku poszłam odrobić lekcje.
Godz. 21:00
Skończyłam odrabiać lekcje i poczułam się do kartkówki (przecie pan Kim ją nam obiecał). Poszłam do łazienki, gdzie zmyłam makijaż i przebrałam się z mundurka aby ubrać piżamę. Zrobiłam wieczorną pielęgnację twarzy i wyszłam z łazienki. Opisałam dzień w szkole dziewczynom i poszłam spać.
Kolejny rozdział o 20!
CZYTASZ
My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]
RomanceT/I T/N to 18-letnia dziewczyna, która przez propozycje pracy swojego ojca musi przeprowadzić się do Korei Południowej zostawiając swoje przyjaciółki. Czy będzie akceptowana w szkole przez swoje korzenie? Czy zdobędzie przyjaciół albo miłość swojego...