❷❽

1K 27 12
                                    

1 stycznia
Piątek
Godz. 11:00

Obudziłam się w ramionach mojego ukochanego. Jejku dalej nie mogę uwierzyć, że Taehyung spytał mnie o chodzenie! I jeszcze te urocze pierścionki dla par.

Spojrzałam na mojego śpiącego buraka. Wygląda świetnie w czarnych włosach. W sumie w blond też było mu ładnie.

Postanowiłam zacząć budzić mężczyznę, dopuki nie usłyszałam dźwięku dzwonienia. To był telefon mojego Tae.

-Taehyung telefon do ciebie dzwoni- mruknełam całując mężczyznę po twarzy.

-Poczeka sobie- ziewnął- Dzień dobry skarbie- cmoknął moje usta.

-Dzień dobry. Wyspałeś się?- zaoytałam głaszcząc go po włosach.

-Jak nigdy. Jesteś super grzejniczkiem- uśmiechnął się- Ogólnie skarbie, to chce ci powiedzieć o Jennie- westchnął.

-Jeśli nie chcesz to nie musisz mi teraz o tym mówić- powiedziałam przytulając go.

-Jestem gotowy, abyś znała prawdę- pocałował moje dłonie- Poznałem Jennie na studiach 6 lat temu. Ona studiowała aktorstwo, a ja matematykę. Poznaliśmy się przez naszych znajomych, którzy się znali. Rozmawiałem z nią najwięcej bo mieliśmy sporo wspólnych zainteresowań. Po 3 latach wyznałem jej co do niej czuje. Zgodziła się zostać moją miłością w walentynki. Mam na swoim telefonie zdjęcia, ale później ci je pokaże- mruknął dając mi buziaka w czoło- Kontynuując byliśmy razem 4 lata. Było nam razem dobrze, kochaliśmy się, wspieraliśmy. Dopuki Jennie nie dostała się jako aktorka do jednej z firm. Musieliśmy się ukrywać, a później gdy Jennie powiedziała o naszym związku posypała się na mnie fala hejtu.

-O to dlatego bałeś się być ze mną?- spytałam głaszcząc włosy partnera.

-Tak, właśnie dlatego. Później pomiędzy nami zaczęło się psuć. Jennie wychodziła cały czas z domu, nie odbirała, czasami przychodziła pijana do domu. Z naszej karty kredytowej, a raczej z mojej znikały coraz częściej pieniądze. Z kilkunastu tysięcy złotych zostało mi z 100 zł. Najczęstsze transakcje były w drogich restauracjach, sklepach z drogimi ubraniami, makijażystki, kosmetyczki i tak dalej. Wtedy się pokłóciliśmy. Nie odzywaliśmy się do sobie całe 2 dni, więc postanowiłem ją przeprosić. Wcześniej urwałem się z pracy, kupiłem kwiaty i jej ulubione wiśniowe czekoladki- uśmiechnął się smutno- Przyjechałem do domu i wszedłem do tej właśnie sypialni. Zastałem tam moją nagą partnerkę u mojego przyjaciela razem z łóżku. Mój świat wtedy legł w gruzach, wyżuciłem Jennie z domu, a ona poszła do kochanka. Dlatego byłem taki w stosunku do ciebie i innych dziewczyn.

-Nie zasługiwała na ciebie buraku- powiedziałam całując czoło Taehyunga.

-Masz rację, teraz mam nową kobietę, którą szczerze kocham- mruknął całując mój nos.

-Mówiłeś coś o zdjęciach, pokażesz mi je?- mężczyzna odrazu dał mi swój telefon i włączył galerie.

Każde zdjęcie oglądałam w skupieniu.

Każde zdjęcie oglądałam w skupieniu

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz