-Gotowe- odparła zadowolona dziewczyna, która odsłoniła lustro.
Spojrzałem zadowolony w lustro. Zdecydowanie czarny to mój kolor.
-Dzięki Hyejin- wstałem z fotela i przytuliłem dziewczynę.
-Nie ma za co- poklepała mnie po ramieniu- Taehyung?
-Hm?- mruknąłem puszczając dziewczynę i patrząc jej w oczy.
-Ja wiem, że kochasz mocno T/I ale czy możemy dzisiaj zrobić to ostatni raz?- spytała dotykając mojej bluzy.
-Ostatni raz- zacząłem delikatnie całować przyjaciółkę, co ta odwzajemniała.
Chociaż chciałem czuć na swoich ustach, te należące do T/I.
Godz. 17:45
-Myślisz, że to dobry pomysł?- spytałem patrząc niepewnie na ozdobiony salon.
-Nawet bardzo dobry. Teraz do niej dzwoń!- powiedziała i wcisnęła mi telefon do ręki.
Niepewnie zadzwoniłem do niej na messengerze, włączając głośnik. Czekałem aż odbierze.
Zołza❤️🩹
Słucham?
Usłyszałem głos z drugiej strony.
Hej zołzo, jesteś sama w domu?
Tak jestem a co?- zapytała.
Chce spędzić z tobą sylwestra.
We dwoje, tylko ty i ja, co ty
na to?Niech ci będzie, ale bądź po mnie o
18:20Nie ma problemu. Dziękuję, że pomimo złości na mnie dałaś się namówić- odparłem szczęśliwy.
Mhm narazie
Koniec rozmowy
-
Przyjedzie- odparłem zadowolony.
Hyejin zaklaskała uradowana i podeszła do mnie.
-To w takim razie udanej randki życzę- pocałowała mnie w policzek.
-Dziękuje. Teraz może cię odwiozę, co ty na to?- spytałem.
-Z przyjemnością- odwróciła się i razem zaczęliśmy kierować się w stronę przedpokoju.
Godz. 18:19
Czekałem w samochodzie na dziewczynę, dokańczając papierosa.
Gdy wyrzuciłem niedopałek, drzwi pasażera się otworzyły. Odwróciłem się w spojrzałem na T/I.
-Witam ponownie skarbie- mruknąłem i pochyliłem się nad dziewczyną aby musnąć spragnione jej osobą usta.
-Hej. Nie całuj mnie bo jedzie od ciebie papierosami- powoedziała i zapieła pas.
-To chociaż w policzek- powiedziałem chcąc pocałować kobietę.
-Nie- warkneła- jedźmy już.
Urochomiłem auto i włączyłem się w ruch drogowy. Ofpaliłem w samochodzie ogrzewanie i złapałem rękę młodszej.
Przez resztę drogi nic się do siebie nieodezywaliśmy.
Godz. 19:23
Ściągaliśmy właśnie w przedpokoju płaszcze i zamurowało mnie jak była ubrana młodsza. Ta czarna sukienka zdecydowanie pięknie podkreślała jej ciało.
CZYTASZ
My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]
RomanceT/I T/N to 18-letnia dziewczyna, która przez propozycje pracy swojego ojca musi przeprowadzić się do Korei Południowej zostawiając swoje przyjaciółki. Czy będzie akceptowana w szkole przez swoje korzenie? Czy zdobędzie przyjaciół albo miłość swojego...