❶⓿

957 23 1
                                    

20 września
Środa
Godz. 08:45

-Jako pracę domową, proszę wykonać ćwiczenia od strony 54 do 56- uśmiechnęła się nauczycielka- Życzę wam miłego dnia i do widzenia.

Nauczycielka wyszła z klasy, a zaraz obok mnie pojawiła się Yeji.

- T/I, jesteś dzisiaj zajęta?- spytała.

-Wydaje mi się, że nie. Coś się stało, że pytasz?

-Nie. Chcę zabrać cię na zakupy. W sobotę jadę na ślub mojego brata i chciałabym abyś mi pomogła w wyborze sukienki i butów. Poszłabym z Lia, ale ona ma dzisiaj spotkanie- mówiła na jednym oddechu.

-Pójdę z tobą na zakupy- uśmiechnęłam się do niej łapiąc za ręcę- Przy okazji sama coś dla siebie kupię.

Yeji odwzajemniła mój uśmiech. Przypomina mi ona z zachowania Amelkę. Yeji ma bardzo podobny charakter do niej.

Teraz będziemy mieli lekcje z Taehyungiem. Ciekawe na jaki pomysł wpadnie tym razem.

- Za niedługo zaczyna się lekcja. Pojedziemy na zakupy, gdy skończy się ostatnia lekcja- powiedziała wstając.

Pokiwałam głową i z uśmiechem od prowadziłam dziewczynę wzrokiem. W tym samym czasie zadzwonił dzwonek oznajmiający koniec przerwy.

Wszyscy grzecznie siedzieli na swoich miejscach i czekali, aż przyjdzie znienawidzony matematyk, który po kilku sekundach wszedł do klasy.

-Witam was. Na dzisiejszych zajęciach zrobimy powtórzenie wiadomości i sprawdzian. Jak dobrze więcie, gdy jest powtórzenie, to wybieram jedną osobę do odpowiedzi, a ta wybiera kolejne osoby. Otwórzcie podręczniki na 68 stronie i do zadania piątego zapraszam T/I- uśmiechnął się fałszywie w moim kierunku.

Prychnełam jedynie na zachowanie matematyka i otworzyłam podręcznik aby przeczytać polecenie.

Uzasadnij podane wyżej tożsamości trygonometryczne 2 i 3. Oblicz wartości funkcji trygonometrycznych kąta ostrego a, jeśli:

a) sin(90 deg - alpha) = 3/10

b cos(90 deg - alpha) = (sqrt(5))/5

c) tg(90 deg - alpha) = 1/3.

Wstałam i podeszłam do tablicy. Wziełam do ręki czarny marker i zaczełam pisać rozwiązanie, które (moim zdaniem) jest dobre.

-Skończyłam- mruknełam cicho w stronę nauczyciela.

Mężczyzna patrzył się swoimi ciemnymi tęczówkami na moje obliczenia i zmarszczył delikatnie brwi, co świadczyło o jego zamyśleniu.

-Punkt b jest do poprawy. Reszta dobrze- mruknął- od kiedy alfa plus beta daje 60°?- parsknął śmiechem.

Szybko zamazałam obliczenie i napisałam poprawne sformułowanie i poprawiłam wynik.

-Taraz jest dobrze?- spytałam.

-Tsa- westchnął- siadaj i wybieraj osobę, która ma zrobić kolejne zadanie- usiadł, a ja wybrałam jakiegoś chłopaka.

Usiadłam przy swojej ławce i na szybko przepisałam rozwiązanie. Teraz tylko czekałam, aż chłopak napiszę. Ja w tym samym czasie spojrzałam na nauczyciela, który w tym samym momencie spojrzał na mnie.

Kurwa jasnowidz.

Uśmiechnełam się w stronę nauczyciela, a on przewrócił oczami, co również uczyniłam.

Uwielbiam przekomarzać się z nim.

Pov Taehyung.

Mam. Jej. Dość. I to dosłownie.

Jedyna dobra wiadomość dla mnie to taka, że po pracy jadę do mojej przyjaciółki, ale nie do takiej zwykłej. Do przyjaciółki z korzyściami.

Odkąd zerwałem z moją dawną ukochaną to Hyejin była przy mnie i pocieszała mnie nie tylko psychicznie, ale również i fizycznie.

Jej wiadomość, którą dostałem z samego rana mnie cholernie ucieszyła.

Hyejin
Mam na ciebie ochotę panie Kim. Przyjedź do mnie po swojej pracy♥️

Czekałem już tylko do 14:00..

Lecz mój dobry humor popsuła właśnie T/I. Cholera jestem zdziwiony bo pamiętam jej imię, a nie nazwisko.

Jak ona śmie się do mnie uśmiechać, a później przewraca oczami? Przecież ona mnie papuguje, a to jest niedopuszczalne!

Odwróciłem wzrok od dziewczyny i czekałem, aż Ahn rozwąże zadanie szóste, które jest banalne. Wystarczy tylko podstawić do wzoru i bang! Masz odpowiedź na zadanie. Jest tylko jestem haczyk.

Trzeba najpierw umieć wzory skróconego mnożenia, a tego akurat uczniowie nie umieją.

Przykre to jest.

-Umiesz zrobić te zadanie panie Ahn?- spytałem.

-Nie profesorze- westchnął- przepraszam na sprawdzian się nauczę.

-Niech ci będzie- powiedziałem szorstko- siadaj i zapraszam panią Hwang Yeji.

Na szczęście ona jest mocna z matmy, to nie muszę jej pilnować. Lubię ją, ale wolę tego nie okazywać.

Czeka mnie teraz ciężkie 32 minuty lekcji....

My sexy teacher | Taehyung [KOREKTA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz