Bölüm - 5

10K 311 22
                                    

            "Annemiz ve babamızla ilgili. Ama lütfen sakin olmaya çalışın. Uzra özellikle de sen." dedim. Uzra sinir hastasıydı. Ve anlatacaklarım onu çok kötü etkileyebilirdi.

          Yalım "Abi artık anlatırmısın." dedi. Derin bir nefes daha aldım ve "Annemiz ve babamızı bir trafik kazasında kayvettik biliyorsunuzki. O zaman annem hamileydi ve kurtulamamıştı."

         Biraz duraksadım ve diğerlerinş inceledim. Hepsinin gözleri dolmuştu. Bu konuları yıllardır açmıyordum. Çünkü o zaman hepsi çok etkilenmişlerdi.

        Ben 15,Yalım 11,Uzra 9,Akel 8 ve Toprak ise 6 yaşındaydı. Amcam ve yengem olmasa toparlanamazdık. Ben 20 yaşındayken amcam tüm herşeyini bana devretmişti. Sonra amcam ve yengemde vefat edince herşey bana kalmıştı.

        "Gerisini biliyorsunuz zaten. Amcam ve yengem bize ellerinden geldiği kadar yardımcı oldular. Somra onlarda kazada vefat ettiler. Buraya kadar hepsi bildipimiz şeyler. Ama bilmediğimiz çok şey varmış. Babamız. O kazada. Ö-ölmemiş." dedim.

        Hepsi şaşkınca bana bakıyordu. Barın ve Barkın ise sadece yere bakıyorlardı. Uzun bir sessizliğin ardından Uzra ayağa kalkarak" A-abi b-bu nasıl olabilir? S-sen ne d-dediğinin farkındamısın? "dedi elleri titriyordu. Ayağa kalktım ve" Uzra sakin ol lütfen. Barın koş ilaçları getir. "dedim. Barın hızla giderken Uzra salonda bir ileri bir geri yürüyordu. Yalım" Abi nasıl olur bu? Neden o zaman öldü dediler? Bize verilen ceset kimindi? "dedi.

            " Herşeyi anlatıcam. Ama ilk önce sakin olmaya çalışın. "dedim. Tam o sırada Barın geldi ve  Uzranın ilaçlarını ve suyu getirdi. Uzra ilaçlarını içtikten sonra biraz daha rahatlamıştı. Bende tekrar oturdum ve decam ettim.

         " Kaza ve annemizin ölümü hepsi planlanmış. Babam yapmış. Bizide çok kere öldürmeye teşebbüs etmiş ama amcam ondan daha güçlü olduğu için onu her seferinde engellemiş. Sonrasında  babamız olacak adam amcamızıda planlayarak öldürmüş. Şimdilik bildiklerim bu kadar. Yarın hazırlanıp dağ evibe gidiyoruz. "dedim.

        Yalım hızlıca odadan çıkmıştı ve arkasından diğerleride.

         Zor olucaktı ama bu durumu kabullenmeliydiler.

Yeni bölüm geldi

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Diğer bölümde görüşmek üzere.

LİNA | TAMAMLANDI |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin